"Naszym celem jest poprawa wyników w 2005 roku. Osiągniemy to, jeżeli uda nam się zmienić podejście na bardziej zorientowane na klienta" - powiedział PAP Lovaglio.
Dodał, że nastawienie Pekao SA będzie zmieniać się na nastawione bardziej na klienta niż na produkty.
"W 2005 roku konkurencja w zakresie oferty produktowej będzie jeszcze większa. Różnice pomiędzy bankami pojawią sie w stopniu zrozumienia potrzeb klientów" - powiedział Lovaglio.
Wiceprezes powiedział również, że bank skoncentruje się w 2005 roku na trzech obszarach: poprawie jakości obsługi klienta, kredytach konsumenckich oraz finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw.
Po trzech kwartałach 2004 roku grupa Pekao SA osiągnęła 1,003 mld zł zysku netto w porównaniu z 757,8 mln zł zysku po trzech kwartałach 2003 roku.
Wyniki za IV kwartał 2004 roku bank poda 21 lutego.