Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Pekao chce poprawy wyników dzięki orientacji na klienta

0
Podziel się:

Celem banku Pekao SA w 2005 roku jest osiągnięcie wyników lepszych niż w 2004 roku, co ma być osiągnięte dzięki większej orientacji na klienta - powiedział w czwartek wiceprezes banku do spraw operacyjnych Luigi Lovaglio.

"Naszym celem jest poprawa wyników w 2005 roku. Osiągniemy to, jeżeli uda nam się zmienić podejście na bardziej zorientowane na klienta" - powiedział PAP Lovaglio.

Dodał, że nastawienie Pekao SA będzie zmieniać się na nastawione bardziej na klienta niż na produkty.

"W 2005 roku konkurencja w zakresie oferty produktowej będzie jeszcze większa. Różnice pomiędzy bankami pojawią sie w stopniu zrozumienia potrzeb klientów" - powiedział Lovaglio.

Wiceprezes powiedział również, że bank skoncentruje się w 2005 roku na trzech obszarach: poprawie jakości obsługi klienta, kredytach konsumenckich oraz finansowaniu małych i średnich przedsiębiorstw.

Po trzech kwartałach 2004 roku grupa Pekao SA osiągnęła 1,003 mld zł zysku netto w porównaniu z 757,8 mln zł zysku po trzech kwartałach 2003 roku.

Wyniki za IV kwartał 2004 roku bank poda 21 lutego.

wiadomości
banki
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)