Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Danwood wprowadził do oferty markę domów premium

0
Podziel się:

Danwood wprowadził do oferty nową markę domów premium "Vision", podała spółka. Od września br. jest dostępna w Niemczech, a w kolejnych miesiącach będzie pojawiać się na pozostałych rynkach działalności firmy.

Danwood wprowadził do oferty markę domów premium

"Wprowadzenie nowej marki Vision to naturalny krok rozwoju naszej firmy i jednocześnie odpowiedź na oczekiwania zamożniejszych klientów. Szybkość życia we współczesnym świecie oraz dostępność i mnogość opcji zakupowych sprawia, że nabywcy oczekują dzisiaj maksymalnego skrócenia czasu upływającego od momentu podjęcia decyzji o zakupie do dostarczenia im gotowego produktu przy zachowaniu jego najwyższej jakości. Takie są właśnie domy Vision - bardzo nowoczesny, skandynawski design w połączeniu z technologią, która umożliwia zbudowanie domu w 12 tygodni oraz inteligentnymi rozwiązaniami do zarządzania domem" - powiedział prezes Jarosław Jurak, cytowany w komunikacie.

Vision to 6 projektów o powierzchniach od 195 do 227 m2, które powstały we współpracy z duńskim studiem projektowym Jacob Jensen Design, podano także.

"Nowa marka Danwood zadebiutowała na rynku niemieckim we wrześniu br. i w kolejnych miesiącach będzie także pojawiać się na pozostałych rynkach działalności firmy - Polsce, Austrii, Szwajcarii i Wielkiej Brytanii" - czytamy także.

Danwood jest dostawcą prefabrykowanych domów o konstrukcji drewnianej w standardzie "pod klucz", sprzedawanych pod własną marką Danwood.

budownictwo
nieruchomości
giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)