Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Eurocash: Sieć sklepów ABC rozpoczęła proces rebrandingu

2
Podziel się:

ABC - największa ogólnopolska sieć sklepów organizowana przez Grupę Eurocash w ramach systemu partnerskiego - rozpoczęła właśnie proces rebrandingu, podał Eurocash. Zmiany będą stopniowo wprowadzane we wszystkich placówkach w Polsce. Łącznie jest ich ponad 9 000.

Eurocash: Sieć sklepów ABC rozpoczęła proces rebrandingu

"Sklepy partnerskie ABC rozwijamy od 1999 roku w ramach naszej jednostki biznesowej Eurocash Cash&Carry. W tym czasie ABC stało się największą siecią sklepów w Polsce. Ten koncept jest bardzo uniwersalny i sprawdza się zarówno w dużych miastach, jak i w niewielkich miejscowościach. Przedsiębiorcy decydując się na współpracę z nami, zyskują zarówno szyld rozpoznawalnej w całej Polsce marki, jak i wsparcie marketingowe oraz zatowarowanie sklepu w najpopularniejsze produkty w konkurencyjnych cenach. Niemniej jednak o ostatecznym kształcie oraz ofercie swojego sklepu decydują przedsiębiorcy. To właśnie oni od 20 lat stanowią o sile tej sieci i właśnie to chcemy pokazać, wprowadzając nasze zmiany. Naszym celem jest budowanie skutecznych przewag tych sklepów i stałe podnoszenie ich konkurencyjności na trudnym, dynamicznie zmieniającym się rynku handlu detalicznego w Polsce" - powiedział członek zarządu Grupy Eurocash Jacek Owczarek, cytowany w komunikacie.

Sklepy ABC zyskają zarówno nowy kolor - od tej pory będą żółto-zielone - a także nowy logotyp i szyldy sklepowe, które dodatkowo pozwolą niezależnym przedsiębiorcom spersonalizować swoją placówkę. Nowa identyfikacja wizualna sklepów będzie wprowadzana stopniowo od listopada zarówno w nowo otwieranych sklepach, jak i tych już działających. Sieć podkreśla, że decyzja o skorzystaniu z wprowadzonych rozwiązań będzie należeć do samego właściciela sklepu.

"Zmiana wizualizacji sklepów ma w naszym przypadku pokazać przewagę wynikającą ze szczególnej roli właściciela sklepu i jego placówki dla lokalnych społeczności. To przedsiębiorcy stoją na straży lokalnych potrzeb swoich klientów i budują swoją markę, a my jako organizator sieci chcemy ich w tym wspierać. Mam tu na myśli zarówno nowy logotyp, zmiany w kolorystyce sklepów, możliwość nadania placówce własnej nazwy, ale także remodeling konceptu, który ma zwiększać ich funkcjonalność i konkurencyjność asortymentową. To właściciel sklepu zdecyduje z których wprowadzonych przez nas zmian będzie chciał skorzystać i w jakim stopniu. Znak ABC jest gwarantem wsparcia niezależności, dostępu do najlepszych rozwiązań handlowych i możliwości oferowania korzyści cenowo-promocyjnych wynikających ze skali grupy. Jestem przekonana, że z nowym podejściem do budowania systemu partnerskiego ABC, przedsiębiorcy mogą planować swój dalszy rozwój" - dodała dyrektor generalna Eurocash Cash & Carry Małgorzata Obrębska.

Do tej pory sieć ABC otworzyła dwie placówki w nowej odsłonie.

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją szybko zbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych. Oferuje także wsparcie marketingowe dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają około 16 tysięcy niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben, a także Kontigo oraz Koliber. Spółka jest notowana na GPW od 2005 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(2)
Kris
3 lata temu
Nie mam ochoty ranić innych sklep w duchnicach jest fatalny brak papierosów byłem świadkiem dostawy jedna siatka piwo drogie dwie ulicellillplllllllll
Rembranding
4 lata temu
Będzie bardziej krągło.