Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Fibaro zanotowało 47% wzrostu sprzedaży r/r w 2018 r.

0
Podziel się:

Warszawa, 28.03.2019 (ISBnews) - Fibaro zanotowało 47% wzrostu sprzedaży r/r w 2018 r., podała spółka.

Fibaro zanotowało 47% wzrostu sprzedaży r/r w 2018 r.

"Popularność systemów inteligentnych domów w Polsce stale rośnie. Najbardziej na Śląsku, Mazowszu i w Małopolsce. Świadczy o tym wzrost sprzedaży Fibaro w 2018 roku aż o 47% w porównaniu z 2017 r. Sukces firmy wynika nie tylko z identyfikacji potrzeb klientów i odpowiedzi na nie, ale i w istotnym stopniu ze wzrostu świadomości Polaków na temat systemów inteligentnych i dostrzeżenia przez nich realnych korzyści płynących z instalacji smart" - czytamy w komunikacie.

Również na innych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej po wynikach Grupy Fibaro widać silne trendy wzrostowe: na Węgrzech 231%, na Słowacji 830%, w Serbii 162% i w Rosji 976%.

"Jesteśmy świadkami globalnej zmiany, w której Fibaro jest jednym z motorów napędowych. Według przewidywań Samsunga na lata 2017-2019, w rozwoju rynku smart home przypada faza 'wczesnej większości'. To oznacza, że systemy inteligentnego domu będą w tym okresie zainstalowane w ponad 10 000 000 gospodarstw domowych, a w kolejnych latach liczba ta wzrośnie do ponad 100 000 000" - powiedział dyrektor Fibaro Mikołaj Pertek, cytowany w komunikacie.

Największe wzrosty sprzedaży odnotowały wersje Home Kit FIBARO CO Sensor - 3040% i FIBARO Wall Plug - 403% oraz wersja Z-Wave zestawu do zarządzania temperaturą FIBARO Heat Controller i FIBARO Temperature Sensor - 1996%, dodano.

Fibar Group to polska firma, działająca w branży Internetu Rzeczy (Internet of Things), dostarczająca rozwiązań z zakresu automatyki budynkowej. Produkowany przez firmę System Fibaro w przeciągu zaledwie kilku lat zadomowił się na sześciu kontynentach, w przeszło stu krajach, stając się jednym z najbardziej zaawansowanych, bezprzewodowych systemów inteligentnego domu na świecie. Fibaro jest systemem w całości stworzonym, rozwijanym i produkowanym w Polsce.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)