Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Prima Moda poszerzyła widełki cenowe

0
Podziel się:

Prima Moda, po przesunięciu terminu oferty publicznej o około dwa tygodnie, planuje zadebiutować na GPW 20 listopada. Spółka poszerzyła widełki cenowe. Przedział cenowy akcji wynosi obecnie 12-17,5 zł. Wcześniej widełki cenowe wynosiły 15-17,5 złotych.

Prima Moda poszerzyła widełki cenowe

Prima Moda, po przesunięciu terminu oferty publicznej o około dwa tygodnie, planuje zadebiutować na GPW 20 listopada. Spółka poszerzyła widełki cenowe. Przedział cenowy akcji wynosi obecnie 12-17,5 zł. Wcześniej widełki cenowe wynosiły 15-17,5 złotych.

"Prima Moda jest w stanie zrealizować zakładany plan, nawet jeśli pozyska mniej kapitału niż planowała" - powiedział Jacek Mrowicki, prezes Inwest Consulting, spółki posiadającej obecnie 9 proc. udziałów i 5 proc. głosów na WZA Prima Moda.

Prima Moda przesunęła termin oferty o około dwa tygodnie.

"Przesunięcie oferty wynikało z niekorzystnej sytuacji na rynku i sygnałów dostawców włoskich zainteresowanych przejęciem pakietu akcji spółki" - powiedział Mrowicki.

"Byłem we Włoszech, by zainteresować naszych dostawców ofertą Prima Mody i polskim rynkiem. Jest duży odzew. Obecnie przygotowujemy stronę techniczną" - powiedział Dariusz Plesiak, prezes Prima Mody.

"Jeśli Włosi zapiszą się na akcje, to będą to raczej nieduże pakiety w transzy inwestorów indywidualnych" - dodał Mrowicki.

_ Spółka liczy, że w przypadku kolejnych emisji akcji, włoscy inwestorzy mogliby zainwestować w spółkę na większą skalę. _ Wcześniej przedstawiciele spółki informowali, że nie są zadowoleni z ceny, którą spółka mogłaby uzyskać i chcą przekonać inwestorów do ceny z górnej granicy widełek.

Zapisy na akcje Prima Mody potrwają od 5 do 7 listopada w transzy otwartej i od 12 do 13 listopada w transzy dużych inwestorów.

31 października zostanie podana cena emisyjna akcji Prima Mody.

Oferta obejmuje 1.200.000 akcji serii C, z czego transza dużych inwestorów obejmuje 700.000 papierów, a transza otwarta 500.000.

Środki pozyskane z emisji netto około 17-20 mln zł spółka chce przeznaczyć w latach 2007-2009 na rozbudowę sieci sprzedaży o 18 salonów firmowych (zwiększenie liczby salonów do 35), podniesienie standardu i ujednolicenie wystroju salonów firmowych, zakup systemu komputerowego klasy ERP oraz przeprowadzenie kampanii wizerunkowej.

ZOBACZ TAKŻE:

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)