Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Mondelez przekazało 150 tys. zł i wsparcie rzeczowe w ramach walki z pandemią

1
Podziel się:

Mondelez Polska przekazał 150 000 zł na rzecz Funduszu Interwencyjnego Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Do podopiecznych Polskiego Czerwonego Krzyża trafi 6 ton słodyczy marki Milka, podała firma. Mondelez International przeznaczył 15 mln USD na wsparcie finansowe oraz rzeczowe służby zdrowia i organizacji pomocowych dedykowanych walce z pandemią na całym świecie.

Mondelez przekazało 150 tys. zł i wsparcie rzeczowe w ramach walki z pandemią

Mondelez Polska zdecydował się przekazać 6 ton produktów marki Milka na rzecz seniorów, w tym Powstańców Warszawskich, domów opieki oraz zakładów leczniczo-opiekuńczych wspieranych przez Polski Czerwony Krzyż. Dzięki tej pomocy już niedługo świąteczny podarunek otrzyma 14 000 osób, podano w komunikacie.

"Bardzo dziękuję firmie Mondelez International za to wsparcie. Szczególnie w tym okołoświątecznym czasie myślimy o osobach starszych i schorowanych, czyli tych, których obecna sytuacja dotyka chyba najbardziej i to nie tylko w znaczeniu medycznym, ale społecznym, psychologicznym: wymuszona samotność, strach o siebie i swoich bliskich. Odrobina słodyczy i przypływ pozytywnej energii na pewno się przydadzą" - powiedział wiceprezes Mazowieckiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża Michał Mikołajczyk, cytowany w komunikacie.

"#SilniejsiRazem to w tym przypadku nie tylko marketingowe zawołanie, ale potwierdzenie tej znanej i jak się cieszę praktykowanej zasady!" - dodał Mikołajczyk.

Produkty Mondelez Polska trafiają także regularnie do stałego partnera firmy - Banków Żywności. Firma przekazała już organizacji 10 ton ciastek i produktów czekoladowych, a kolejne 9 ton słodyczy trafi do niej lada moment. Za pomoc i wsparcie okazane Bankom Żywności w czasie kryzysu epidemiologicznego Mondelez otrzymał tytuł "Partnera na każdy czas", podano także w materiale.

"Wsparcie produktowe to jednak nie wszystko. Firma cały czas analizuje najpilniejsze potrzeby i stara się pomagać. Aby wspomóc polską służbę zdrowia, w marcu Mondelez Polska przekazał 150 000 zł na rzecz specjalnego funduszu interwencyjnego Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dzięki pieniądzom zebranym w ramach funduszu, Fundacja WOŚP na bieżąco kupuje środki ochrony osobistej dla personelu medycznego oraz sprzęt niezbędny do walki z koronawirusem dla szpitali. WOŚP to nie tylko ogromne wsparcie dla służby zdrowia, ale i nadzieja" - napisano dalej w komunikacie.

"Społeczna odpowiedzialność od lat wpisana jest w strategię i działanie Mondelz International. Dzisiaj, w dobie trwającej epidemii koronawirusa, nie może być inaczej. W Polsce od początku trwania epidemii chcemy wyjść naprzeciw potrzebom tych, których obecna sytuacja dotknęła w sposób szczególny. Na bieżąco angażujemy się w działania różnych organizacji, przekazując pomoc zarówno finansową, jak i rzeczową. Cieszymy się, że możemy wesprzeć w tym pełnym wyzwań czasie polską służbę zdrowia. Mamy także nadzieję, że przekazane przez nas przekąski przyniosą odrobinę radości podopiecznym Polskiego Czerwonego Krzyża - zarówno seniorom samotnym w swoich domach, jak i domach opieki" - powiedział dyrektor zarządzający Mondelez Int. w Polsce i krajach bałtyckich Marcin Dobrock, także cytowany w materiale.

Mondelez Polska to firma branży spożywczej, od 28 lat obecna w Polsce. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych. Oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milka i Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotki, przekąski JoyFills oraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
Wzruszony
4 lata temu
Wow. 150 tys PLN. To jest mniej lub więcej koszt emisji jednej reklamy Milki przed filmem z Rambo. I tak nieźle, mogli przekazać 500 PLN lub 50.