Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Sebastian Gawłowski
|

Adv.pl rozbudowuje swoją grupę

0
Podziel się:

Interaktywna agencja marketingowa do końca maja planuje inwestycje w producenta oprogramowania. Celem spółki jest też znaczący wzrost rentowności operacyjnej.

Adv.pl rozbudowuje swoją grupę

Interaktywna agencja marketingowa do końca maja planuje zainwestować w producenta oprogramowania. Celem Adv.pl jest też znaczący wzrost rentowności operacyjnej.

Notowana od ponad pół roku na NewConnect spółka chce do końca pierwszego półrocza zrealizować większość planów inwestycyjnych, które zapowiadała w trakcie ubiegłorocznego debiutu. W tym czasie na inwestycje firma wyda łącznie do 2 mln zł z 6,6 mln zł jakie otrzymała od inwestorów. Firma pamięta również o rozwoju organicznym - poszerza portfolio klientów i chce zwiększyć wypracowywaną rentowność operacyjną do 20 proc. z 16 proc. obecnie.

_ Adv.pl chce zwiększyć wypracowywaną rentowność operacyjną do 20 proc. z 16 proc. obecnie - zapowiada Konrad Pankiewicz, wiceprezes firmy z NewConnect. _

Adv.pl rozmawia w sprawie inwestycji w firmę zajmującą się produkcją oprogramowania.
- _ Oceniam, że do końca maja powinniśmy zakończyć rozmowy i sfinalizować transakcję. Inwestycja pozwoli nam na zwiększenie naszych kompetencji technologicznych _ - zapowiada Konrad Pankiewicz, wiceprezes Adv.pl.
Internetowa spółka powołuje ponadto dwie nowe firmy, które rozszerzą ofertę medialnej grupy Adv.pl. Pierwsza z inwestycji to objęcie większościowych udziałów w spółce ThinkOpen.

- _ ThinkOpen to spółka działająca w branży marketingu interaktywnego, specjalizująca się w wykorzystaniu e-mail marketingu do realizacji celów biznesowych związanych ze sprzedażą, komunikacją, budową lojalności oraz promocją produktów i usług. Dla Adv.pl stanowi to rozszerzenie kompetencji i oferty usług w sektorze nowoczesnej komunikacji marketingowej _ - zaznacza Rafał Dziedzic, prezes Adv.pl.

Do końca drugiego kwartału do życia powołana zostanie również druga firma, której zadaniem będzie strategiczne planowanie mediów.
- _ Dotychczas te działania zlecaliśmy podwykonawcom. Obecnie chcemy realizować je samodzielnie, tym bardziej że zaowocuje to m.in. podniesieniem rentowności _- dodaje Konrad Pankiewicz.

Spółka powołała dział badań i rozwoju. Ma on na celu ponoszenie efektywności i innowacyjności Adv.pl.
- _ Naszym celem jest systematyczny rozwój i podniesienie rentowności operacyjnej do 20 proc. Poza rozwojem w kraju prowadzimy rozpoznanie rynków zagranicznych. Nie wykluczamy przejęcia, ale nasze decyzje uzależnione będą w dużej mierze od notowań złotego _ - zapowiada wiceprezes Adv.pl.
Adv.pl pozyskała ostatnio jako klienta kanał telewizyjny HBO Polska na realizację kampanii wizerunkowej jednego z produktów firmy.

- _ Ponadto rozmawiamy z dwoma potencjalnymi klientami z branży finansowej. Pozyskanie tych umów będzie silnym impulsem dla wyników naszej firmy w kolejnych okresach _ - zaznacza Konrad Pankiewicz, wiceprezes Adv.pl.

Spółka niedawno rozszerzyła też współpracę z Nestle i PhilipMorrisPolska.

giełda
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)