Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Oferta Budimeksu na 471,4 mln zł netto oceniona najwyżej w przetargu GDDKiA

2
Podziel się:

Oferta Budimeksu warta 471,4 mln zł netto została oceniona najwyżej w przetargu szczecińskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) pn. "Zaprojektowanie i budowa drogi S11 Koszalin - Szczecinek, odc. w. Koszalin Zachód (bez węzła) - w. Bobolice. Odcinek 1 węzeł Koszalin Zachód - węzeł Zegrze Pomorskie (z węzłem), podała spółka.

Oferta Budimeksu na 471,4 mln zł netto oceniona najwyżej w przetargu GDDKiA

"Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie poinformowała spółkę o tym, że jej oferta została oceniona najwyżej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego pn. Zaprojektowanie i budowa drogi S11 Koszalin - Szczecinek, odc. w. Koszalin Zachód (bez węzła) - w. Bobolice. Odcinek 1 węzeł Koszalin Zachód - węzeł Zegrze Pomorskie (z węzłem).

Powyższe nie oznacza wyboru oferty Budimeksu S.A. jako najkorzystniejszej, gdyż postępowanie dotyczące oceny ofert nie zostało ostatecznie zakończone" - czytamy w komunikacie.

Wartość oferty to 471 398 000 zł netto.

Termin rozpoczęcia robót to jednocześnie dzień zawarcia umowy z wykonawcą, a termin zakończenia robót to 36 miesięcy od daty zawarcia umowy, podano także.

Budimex jest notowany na warszawskiej giełdzie od 1995 r. Jego inwestorem strategicznym jest hiszpańska firma Ferrovial. W 2018 r. miał 7,38 mld zł skonsolidowanych przychodów.

budownictwo
nieruchomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(2)
Gustaw
5 lata temu
Należy się cieszyć że budują niezależnie czy to za kadencji Pisu czy PO. I nie doszukiwać spisków i oskarżeń pod adresem drugiej strony. W tym kraju nigdy nie będzie dobrze bo tu każdy tylko chce zgnoić konkurenta a nie działać razem dla korzyści wszystkich
No
5 lata temu
PiS buduje drogi szybkiego ruchu tam gdzie jest najmniejszy ruch samochodowy bo to są obszary wiejskie i żyje jego elektorat. Natomiast tam gdzie jest duży ruch mieszka elektorat PO więc tam się nie buduje. To taka ekonomia ala PiS.