Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

PizzaPortal podwoiła wielkość biznesu w 2018 roku

0
Podziel się:

PizzaPortal.pl osiągnęła bardzo dobre wyniki, podwajając wielkość biznesu, w 2018 roku, poinformował prezes Piotr Kruszyński. 

PizzaPortal podwoiła wielkość biznesu w 2018 roku

"Serwis PizzaPortal.pl z roku na rok rośnie bardzo dynamicznie, podwajając wielkość biznesu. Zrewidowana dwa lata temu strategia rozwoju portalu sprawia, że dziś bardzo dobrze wpisuje się on w oczekiwania klientów, co przynosi wymierne efekty. Platforma stawia m.in. na proponowanie każdego dnia rabatów na wybrane kuchnie, produkty lub sposoby płatności oraz atrakcyjne działania konsumenckie, takie jak np. Wielka Loteria 'Jesz i Masz' zorganizowana w 2018 roku już po raz drugi" - czytamy w komunikacie.

"Nie bez znaczenia jest też odpowiedź na oczekiwania kolejnych, coraz młodszych grup klientów. Z badań przeprowadzonych przez PizzaPortal.pl wynika, że dla osób zamawiających jedzenie najważniejsze są wysoka jakość posiłku oraz czas i punktualność dostawy. Te czynniki w największym stopniu budują lojalność zamawiających, którzy decydują się na częstsze korzystanie z metody gwarantującej te wartości. Dlatego PizzaPortal.pl w walce o skrócenie czasu realizacji dostawy do maksymalnie 30 minut postawiła na dostawy własne z restauracji zlokalizowanych w food courtach centrów handlowych" - czytamy dalej.

Jeszcze w 2017 rozpoczęła ich realizację w jednej lokalizacji we Wrocławiu. W 2018 roku dostawy własne objęły już kilka galerii handlowych w tym mieście, a w tym roku planowane jest rozszerzenie usługi na Warszawę, a następnie Kraków, Trójmiasto i Poznań, zaznaczono w informacji.

PizzaPortal.pl to jeden z największych serwisów do zamawiania jedzenia online. Powstał w 2010 roku i od początku ma swoją siedzibę w Łodzi. Współpracuje już z blisko 4 000 lokali w ponad 300 miastach na terenie całej Polski.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)