Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

POLOmarket odnotował wzrost sprzedaży LfL o ok. 5,5% w III kw. 2019 r.

0
Podziel się:

Grupa POLOmarket odnotowała wzrost sprzedaży w sklepach porównywalnych (LfL) o blisko 5,5% w III kwartale br., podała spółka. Prognozy pokazują, że rok 2019 POLOmarket zamknie z kwotą 2,5 mld zł netto ze sprzedaży detalicznej sieci. Sieć odnotowuje również rekordowo dobre wyniki rentownościowe przy zachowaniu niezmiennie wysokiej płynności finansowej.

POLOmarket odnotował wzrost sprzedaży LfL o ok. 5,5% w III kw. 2019 r.

"Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, po bardzo dobrym drugim kwartale ze sprzedażą LFL ponad 10%, w trzecim kwartale osiągnęła wynik blisko 5,5%. Prognoza sprzedaży detalicznej sieci w 2019 to 2,5 mld zł netto. Sieć odnotowuje również rekordowo dobre wyniki rentownościowe przy zachowaniu niezmiennie wysokiej płynności finansowej" - czytamy w komunikacie.

"Od blisko czterech lat Grupa POLOmarket konsekwentnie realizuje nową strategię zrównoważonego wzrostu opartego o solidne filary w kluczowych obszarach funkcjonowania. Zoptymalizowała między innymi ofertę produktową, zmodernizowała blisko połowę swoich placówek oraz dopracowała całościowy koncept modelowego sklepu. Te wszystkie działania przynoszą oczekiwane i wymierne efekty" - czytamy w komunikacie.

Dobre wyniki sprzedażowe grupy to efekt nałożenia zarówno dobrych parametrów związanych z ilością transakcji w sklepach, jak i dynamicznie rosnącej średniej wartości koszyka. Oba parametry to wypadkowa działań w obszarze oferty dla klienta, miejsca sprzedaży i marketingu. W tym ostatnim obszarze grupa konsekwentnie od kilku lat stawia na wielonarzędziowe budowanie lojalności swoich klientów. Przykładem jest program lojalnościowy sieci obejmujący już blisko 1,1 mln aktywnych uczestników wzbogacony miesiąc temu o nową, bardzo rozbudowaną aplikację mobilną. Wszystkie działania w obszarze marketingu są konsekwencją stałego badania potrzeb klientów. Sieć od kilku lat wykorzystuje do tego celu zaawansowane narzędzia do mierzenia customer experience, podano również.

Sieć POLOmarket działa od 1997 r., obecnie to około 280 placówek zlokalizowanych w małych i dużych miastach na terenie całej Polski.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)