Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Tripsomnia.com pozyskała 3 mln zł na rozwój od Corvus Ventures i Kogito Ventures

0
Podziel się:

Tripsomnia.com - znana w Polsce jako SocialTravel - pozyskała 3 mln zł finansowania od funduszy Corvus Ventures i Kogito Ventures, podała firma.

Tripsomnia.com pozyskała 3 mln zł na rozwój od Corvus Ventures i Kogito Ventures

"Dzięki pozyskanej rundzie finansowania będziemy mogli przyspieszyć rozwój naszego produktu oraz zintensyfikować sprzedaż w kanale B2B przede wszystkim w krajach Unii Europejskiej: Hiszpanii, Włoszech, Malcie, Czechach, Wielkiej Brytanii i Holandii. W 2020 roku planujemy wejście na rynek USA" - powiedział założyciel i prezes Mateusz Sewastynowicz, cytowany w komunikacie.

"Entuzjastyczny odbiór naszej aplikacji wśród klientów oraz partnerów biznesowych pozwala nam wierzyć w to, że przy intensyfikacji wysiłków marketingowych oraz sprzedażowych w ciągu kilku lat staniemy się jednym z głównych graczy na rynkach zagranicznych" - dodał.

Aplikacja rezerwacyjna nie tylko pozwala hotelom sprzedawać atrakcje i wycieczki z poziomu własnej strony internetowej lub poprzez linki umieszczane w korespondencji mailowej wysyłanej do klienta, ale zachęca również obsługę recepcji do aktywnej sprzedaży poprzez wynagrodzenie prowizyjne, wyjaśniono.

"Staramy się zastąpić tradycyjny model rezerwacji, często oparty na komunikacji telefonicznej, proponując dostawcom wycieczek i hotelom kompleksowe i proste w użyciu narzędzie zarządzania zamówieniami. Oferujemy powiązane z nim kanały dystrybucji dedykowane hotelom. Umożliwiamy recepcjonistom dokonanie wygodnej rezerwacji wycieczek dla gości hotelu przy maksymalnym zniwelowaniu typowych niedogodności towarzyszących procesowi rezerwacji, jak na przykład długi czas oczekiwania na potwierdzenie" - powiedział także Sewastynowicz.

Tripsomnia.com to polski startup, który działa jako platforma do rezerwacji wycieczek i atrakcji lokalnych przez turystów, ale także jako dostawca oprogramowania w modelu SaaS dla biur podróży i hoteli. Klientom umożliwia zapoznanie się z ofertami, dokonanie rezerwacji i bezgotówkowej płatności. Managerom atrakcji turystycznych pozwala docierać z ofertą do klienta końcowego, zarządzać terminami, bieżącymi zamówieniami oraz współpracą z agentami i hotelami. Od 2017 roku Tripsomnia.com obsłużyła 60 tys. turystów. Obecnie współpracuje z ponad 400 organizatorami i 100 hotelami w 40 krajach.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)