Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

ADS chce być liderem dystrybucji piwa

0
Podziel się:

Advanced Distribution Solutions (dawniej Sagittarius-Strzelec) przewiduje, że emisja 102,7 mln akcji serii I z prawem poboru nastąpi na przełomie drugiego i trzeciego kwartału - poinformowała spółka w komunikacie.

"Na przełomie drugiego i trzeciego kwartału 2007 roku spółka zamierza przeprowadzić emisję akcji, która umożliwi wdrożenie szeroko zakrojonej strategii, zakładającej budowę największej w Polsce, ogólnokrajowej sieci dystrybucji piwa, napojów bezalkoholowych i alkoholi" - napisano w komunikacie.

_ ADS poinformowała w piątek 6 kwietnia, że złożyła prospekt do Komisji Nadzoru Finansowego. _ADS podpisała pod koniec marca umowy przyrzeczone kupna udziałów z 6 dystrybutorami regionalnymi. Spółka zamierza łącznie przejąć 12-14 firm iszacuje, że w 2009 roku ich łączna sprzedaż powinna wynieść 1,5 mld zł.

Cena emisyjna akcji serii I wyniesie 1,18 zł. Spółka zamierza także wyemitować 47,3 mln akcji serii J, które zostaną skierowane do właścicieli przejmowanych firm.

Dniem prawa poboru akcji serii I był 28 luty. Jedno prawo poboru uprawniać będzie do objęcia 2 akcji nowej emisji.

Strategia ADS zakłada, że spółka stanie się największym w Polsce dystrybutorem napojów i piwa. Firma zamierza tego dokonać poprzez przejęcia. Spółka chce docelowo osiągnąć około 5 proc. udziału w rynku dystrybucji napojów bezalkoholowych i piwa

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)