"Na przełomie drugiego i trzeciego kwartału 2007 roku spółka zamierza przeprowadzić emisję akcji, która umożliwi wdrożenie szeroko zakrojonej strategii, zakładającej budowę największej w Polsce, ogólnokrajowej sieci dystrybucji piwa, napojów bezalkoholowych i alkoholi" - napisano w komunikacie.
_ ADS poinformowała w piątek 6 kwietnia, że złożyła prospekt do Komisji Nadzoru Finansowego. _ADS podpisała pod koniec marca umowy przyrzeczone kupna udziałów z 6 dystrybutorami regionalnymi. Spółka zamierza łącznie przejąć 12-14 firm iszacuje, że w 2009 roku ich łączna sprzedaż powinna wynieść 1,5 mld zł.
Cena emisyjna akcji serii I wyniesie 1,18 zł. Spółka zamierza także wyemitować 47,3 mln akcji serii J, które zostaną skierowane do właścicieli przejmowanych firm.
Dniem prawa poboru akcji serii I był 28 luty. Jedno prawo poboru uprawniać będzie do objęcia 2 akcji nowej emisji.
Strategia ADS zakłada, że spółka stanie się największym w Polsce dystrybutorem napojów i piwa. Firma zamierza tego dokonać poprzez przejęcia. Spółka chce docelowo osiągnąć około 5 proc. udziału w rynku dystrybucji napojów bezalkoholowych i piwa