- poinformowała spółka w piątkowym komunikacie.
Połączenie obu spółek planowane jest w drodze przeniesienia całego majątku spółki przejmowanej - Akcent Media na spółkę przejmującą - AMS SA.
Akcent Media zajmuje się sprzedażą usług reklamy zewnętrznej w oparciu o sieć małoformatowych nośników reklamowych zlokalizowanych na stacjach benzynowych w całym kraju.
'Działalność ta nie różni się od działalności prowadzonej przez AMS.(...) Dotychczasowe doświadczenia sprzedaży również wskazują na zasadniczą tożsamość grup obecnych i potencjalnych zleceniodawców dla spółek Akcent Media i AMS' - napisano w komunikacie.
W opinii AMS, powyższe okoliczności jednoznacznie przemawiają za wpisaniem działalności prowadzonej przez Akcent Media w nową, wdrażaną obecnie strategię sprzedaży prowadzoną przez AMS. Skoncentrowanie sprzedaży pozwoli na przedstawienie klientom kompleksowej, spakietowanej oferty, która będzie w pełniejszy sposób realizowała ich oczekiwania.
Po czterech kwartałach 2001 roku grupa AMS poniosła 5,1 mln zł straty, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 173 mln zł.