Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Biedronka: Od polskich dostawców pochodziło 92% oferty w 2017 wobec 90% w 2016

2
Podziel się:

Warszawa, 17.01.2018 (ISBnews) - Od polskich dostawców pochodziło w ub.r. 92% wszystkich artykułów dostępnych w ofercie Biedronki - w 2016 r. było to 90%, podało Jeronimo Martins Polska - właściciel sieci. Biedronka współpracuje z ponad 600 polskimi dostawcami.

Biedronka: Od polskich dostawców pochodziło 92% oferty w 2017 wobec 90% w 2016

"Współpraca z polskimi dostawcami i budowanie z nimi długoterminowych partnerstw jest jednym z filarów strategii Biedronki. Aktualnie sieć współpracuje z ponad 600 polskimi partnerami handlowymi, wśród których są zarówno dobrze znane marki, jak i lokalni przedsiębiorcy. Dzięki tej współpracy w 2017 r. 92% spośród wszystkich produktów w ofercie Biedronki pochodziło od krajowych dostawców. Ponadto z częścią polskich producentów Biedronka pracuje nad rozwojem, a nawet odbudową tradycyjnych polskich upraw, np. czosnku czy rodzimych odmian jabłek. Od ponad dekady sieć aktywnie promuje na co dzień polskie produkty i ich krajowych producentów. 'Dumni z tego, co nasze' jest kolejną odsłoną akcji, zachęcających Polaków do sięgania po nasze najlepsze tradycje kulinarne" - czytamy w komunikacie.

Sieć poinformowała, że od 18 stycznia br. rusza ze specjalną ofertą produktów kuchni polskiej. Pod hasłem "Dumni z tego, co nasze. Kuchnia polska" na półkach sklepów sieci klienci znajdą szeroki wybór produktów typowych dla polskiej kuchni.

"W ofercie 'Dumni z tego, co nasze. Kuchnia polska' znalazły się m.in. produkty z linii premium Delikatesy kuchni: kiełbasy, kabanosy, pasztety, pierogi ruskie oraz z kaczką, śliwka kandyzowana w czekoladzie. Ponadto klienci sieci odnajdą także szeroki wybór ryb" - czytamy w komunikacie.

Oferta Biedronki podkreślać będzie także bogactwo smaków charakterystycznych dla poszczególnych regionów kraju. Dzięki skali sieci, liczącej ponad 2820 sklepów, klienci w całej Polsce będą mogli skosztować wiodących produktów lokalnych, podano także w materiale.

W ub. tygodniu Jeronimo Martins podało, że sprzedaż w sieci Biedronka wzrosła o 8,6% r/r w sklepach porównywalnych (like-for-like, LFL) w 2017 r., zaś sprzedaż ogółem (w złotych) zwiększyła się o 10,4% r/r (w euro wzrost wyniósł 13,2% r/r).

W ub.r. Biedronka zwiększyła sieć o 101 nowych sklepów (liczba otwarć wyniosła 121) kończąc rok 2017 z liczbą 2 823 sklepów.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(2)
Gryf
6 lat temu
Dostawców to jest producentów i DYSTRYBUTORÓW polskich którzy to nie muszą dystrybuować koniecznie polskich PRODUKTÓW. Niedomówienie i jak zwykle w artykule jest lobbing. Ehhh
wolny38
6 lat temu
I na jakicj marżach żeruje ta portugalska firma. 300, 400, 800%