Porównywarka finansowa Comperia.pl w I kwartale 2014 roku wypracowała 3,5 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 133 procent w ujęciu rok do roku. Kwartalna dynamika sprzedaży, w tym tradycyjnie słabszym okresie dla branży, okazała się wyższa niż w całym ubiegłym roku.
Na wzrost sprzedaży wpłynęły m.in. silny wzrost liczby leadów, przeprowadzona kampania marketingowa, a także wzrost przychodów spółki ze sprzedaży usług IT, w tym aplikacji ubezpieczeniowej dla agentów - czytamy w komunikacie spółki.
_ _ - To był doskonały początek roku dla Comperii. Z sukcesem przeprowadziliśmy ofertę publiczną pozyskując 11,5 mln zł i zadebiutowaliśmy na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych. Obecnie realizujemy nasze cele emisyjne. Koniunktura nam sprzyja, dlatego oczekujemy dalszego wzrostu sprzedaży _ - _podkreśla Karol Wilczko, wiceprezes Comperii.
Według prognoz ZenithOptimedia Group w 2014 r. wydatki na reklamę w internecie zwiększą się o 12,2 proc.
Comperia realizuje obecnie program inwestycyjny obejmujący: rozwój sprzedaży ubezpieczeń w formule online oraz offline, inwestycje w infrastrukturę, uruchomienie nowych sekcji porównywanych produktów oraz rozwój programu partnerskiego _ ComperiaLead _.
ZOBACZ, co na nowym forum internauci piszą o spółce Comperia i o pozostałych spółkach z GPW