Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Fortum chce mieć docelowo milion klientów indywid. na energię elektryczną i gaz

1
Podziel się:

Fortum chce docelowo osiągnąć liczbę miliona nabywców energii elektrycznej i gazu w Polsce w segmencie gospodarstw domowych, poinformował ISBnews dyrektor ds. sprzedaży energii elektrycznej i gazu w Fortum Mariusz Caliński.

Fortum chce mieć docelowo milion klientów indywid. na energię elektryczną i gaz

"W segmencie gospodarstw domowych chcemy dojść do miliona klientów. Trudno powiedzieć, ile to zajmie - na pewno więcej niż 5 lat, a mam nadzieję, że mniej niż 10" - powiedział Caliński w rozmowie z ISBnews.

Podkreślił jednak, że będzie to możliwe jedynie wtedy, kiedy zajdą zmiany organizacyjne na rynku. Obecnie jedynie 3% odbiorców zmieniło sprzedawcę energii.

Fortum chce osiągnąć tę liczbę klientów łącznie w obszarach sprzedaży energii elektrycznej i gazu. Firma zamierza oferować możliwie jak największej liczbie klientów obie usługi, planuje także sprzedaż usług dodanych.

"Naszą ambicją jest być na szóstym miejscu po pięciu największych sprzedawcach energii elektrycznej. Jeśli chodzi o sprzedaż gazu, to chcemy być na drugim miejscu" - powiedział także dyrektor.

Według danych Urzędu Regulacji Energetyki, do końca września 2017 r. zmiany sprzedawcy energii elektrycznej dokonało 529 tys. gospodarstw domowych i 186,1 tys. innych podmiotów. Liczba zmian sprzedawcy gazu wzrosła do 122 080 od początku prowadzenia monitoringu do końca III kw. 2017 r.

Fortum specjalizuje się w produkcji energii elektrycznej oraz ciepła w sposób efektywny i przyjazny dla środowiska. Oferuje również szeroki wachlarz specjalistycznych usług z obszaru energetyki klientom indywidualnym, instytucjom oraz producentom energii. Jest obecne głównie w krajach nordyckich, bałtyckich oraz Rosji i Polsce. W 2016 roku łączne przychody Fortum osiągnęły poziom 3,6 mld euro.

Kamila Wajszczuk

energetyka
giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
Antek
6 lat temu
Wątpię ,że tylu klientów zdobędą .Moja firma właśnie rezygnuje z ich usług za zawyżanie cen i nie kompetencję działu sprzedaży.