Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Gino Rossi pozyskało nową markę

0
Podziel się:

Grupa Gino Rossi poszerza swój portfel marek o włoską markę męską Cosimo Martinelli. Spółka planuje otworzyć na jesieni tego roku dwa salony z odzieżą męską, a w ciągu czterech lat ma powstać 30 salonów.

Gino Rossi pozyskało nową markę

Grupa Gino Rossi poszerza swój portfel marek o włoską markę męską Cosimo Martinelli. Spółka planuje otworzyć na jesieni tego roku dwa salony z odzieżą męską, a w ciągu czterech lat ma powstać 30 salonów.

"W tym roku planujemy otwarcie dwóch salonów w Warszawie. Rozmawiamy w sprawie lokalizacji" - powiedział Paweł Kapłon, wiceprezes Gino Rossi oraz prezes nowo powstałej spółki Cossimo Martinelli Poland.

Strategia spółki zakłada otwarcie do 2012 roku 30 salonów Cosimo
Martinelli o średniej powierzchni 100 mkw. Poziom inwestycji przy otwarciach salonów ma wynieść 3-3,5 tys. zł z metra kwadratowego.

Powstać też mają cztery studia szycia na miarę. Pierwsze z nich powstało kilka tygodni temu w Warszawie.

"Myślimy póki co o czterech studiach szycia na miarę. Czas pokaże, czy nie ma miejsca na więcej" - powiedział Kapłon.

Spółka Cosimo Martinelli Poland szacuje, że w 2008 roku przychody
wyniosą 1,88 mln zł, a spółka odnotuje stratę netto w wysokości 0,62 mln zł. Spółka ma być rentowna w 2009 roku, a w 2010 roku wypracuje zysk netto na poziomie 1,1 mln zł przy przychodach w wysokości 23,2 mln zł. W 2012 roku zysk netto ma wynieść 5,8 mln zł przy przychodach na poziomie 56,2 mln zł.

Włoskim właścicielem marki Cosimo Martinelli jest rodzina Martinelli, która sprzedaje własne produkty pod swoją marką i szyje dla znanych zachodnich marek. Pierwszy zakład krawiecki powstał w 1953 roku.

Spółka Cosimo Martinelli Poland posiada wyłączne prawo do budowy
sieci salonów firmowych Cosimo Martinelli na całym świecie z wyjątkiem rynku włoskiego. Produkcją zajmować się będzie włoska firma Cosimo Martinelli.

Oferta Cosimo Martinelli będzie zawierać zarówno gotowe jak i szyte na miarę męskie garnitury, marynarki, spodnie, koszule, a także buty, krawaty i inne akcesoria.

Spółka Cosimo Martinelli Poland jest spółką zależną Simple Creative Products, spółki zależnej Gino Rossi.

Obecnie grupa kapitałowa Gino Rossi zarządza 3 markami obuwniczymi: Gino Rossi, Vanita i GR oraz dwiema markami odzieżowymi: marką odzieży damskiej Simple oraz marką odzieży męskiej Cosimo Martinelli. Grupa jest też dystrybutorem włoskiej marki obuwniczej Geox.

Miesiąc temu grupa kapitałowa Gino Rossi poinformowała o obniżeniu prognoz zysku netto na 2007 rok do 7,5 mln zł z 12,5 mln zł i zysku operacyjnego do 12,5 mln zł z 19 mln zł. Prognoza przychodów ze sprzedaży nie uległa zmianie. Mają one wynieść 170 mln zł.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)