"Nie podjęliśmy jeszcze ostatecznej decyzji co do terminu oferty i debiutu giełdowego. Możliwe, że będzie to lipiec, ale bierzemy też po uwagę początek września" - powiedział Leszczyński.
Dodał, że spółka chce pozyskać z emisji akcji 15-20 mln zł.
Pieniądze zamierza wydać na budowę sieci punktów obsługi klienta, zwiększenie kapitału obrotowego i informatykę.
Obecnie IDMSA.pl ma dziesięć punktów obsługi klienta. W tym roku chce otworzyć jeszcze 5-10 punktów.
"Docelowo chcielibyśmy mieć około 50 POK-ów" - powiedział Leszczyński.
We wtorek Komisja Papierów Wartościowych i Giełd dopuściła do publicznego obrotu do 7,65 mln akcji serii od A do F Internetowego Domu Maklerskiego SA.
Spółka zamierza zaoferować od 750.000 do 1,5 mln akcji nowej emisji serii F. Obecnie kapitał zakładowy spółki dzieli się na 6,15 mln akcji.