Transza zamknięta składająca się z 930 tys. akcji przeznaczona jest dla podmiotów uczestniczących w book-buildingu. Zapisy w obu transzach będą przyjmowane od dzisiaj do 29 stycznia br. Rozpoczęcie notowania PDA przewiduje się na 2 lutego br.
Mimo stosunkowo późnego wejścia na rynek Interia zdobyła popularność i stała się trzecim, polskim, najbardziej popularnym portalem horyzontalnym obok Onetu i Wirtualnej Polski. Planowany rozkład środków z emisji (45% na inwestycje w nowe technologie i produkty, 30% na działania marketingowe i 25% na ewentualne przejęcia), rozkład priorytetów i posiadanie partnera medialnego dają szansę na utrzymanie i ugruntowanie pozycji trzeciego najbardziej popularnego polskiego portalu.
Nie można jednak wykluczyć sytuacji w której ze względu na narastającą konkurencję dojdzie do fuzji i przejęć lub wyeliminowania z rynku portali, których właściciele nie będą w stanie ponosić rosnących kosztów działalności. Cenę emisyjną należy uznać za atrakcyjną o czym może świadczyć 60% redukcja zgłoszeń w book-buildingu.