(spadek o 18,8% w stosunku do II kwartału ub.r.), zysk operacyjny 7,3 mln zł (10,6-krotny wzrost) i zysk netto 8,4 mln zł (w II kwartale ub.r. spółka poniosła stratę).
Spadek przychodów ze sprzedaży nie jest zaskoczeniem, choć jego skala jest większa niż się spodziewaliśmy. Prawdopodobnie może to wynikać z przeniesienia większej części produkcji do spółki zależnej – Alupol, mniejszego popytu na wyroby spółki w związku ze spowolnieniem gospodarczym, a także mocnym złotym (w stosunku do euro).
Osiągnięcie znaczącego wzrostu na poziomie operacyjnym i netto w stosunku do II kwartału ub. r. wynika z faktu, iż w poprzednim okresie spółka nie zabezpieczała się w zakresie cen aluminium (co znacząco pogorszyło wynik finansowy w II kwartale 2000 r.). Należy jednak zauważyć, iż pogorszenie koniunktury gospodarczej (w II kw. 01 w stosunku do I kw. 01) i prawdopodobna konkurencja o klientów wpłynęły na obniżenie marż (spadek marży operacyjnej z 10,5% do 7,5%).