- poinformował na środowym spotkaniu z dziennikarzami wiceprezes LPP Dariusz Pachla.
"W tej chwili mamy na Ukrainie jeden salon pod marką Reserved, do końca roku uruchomimy następny, a w przyszłym roku otworzymy siedem kolejnych sklepów" - powiedział Pachla.
Jego zdaniem Ukraina jest rynkiem perspektywicznym ze względu na swoją wielkość oraz znikomą obecność na nim konkurencji zagranicznej.
Pachla poinformował, że wiosną przyszłego roku LPP uruchomi kilkanaście sklepów z odzieżą nowej marki - Cropp, przeznaczoną dla młodzieży w wieku od 14 do 20 lat. Do końca 2004 roku liczba sklepów zwiększy się do 30-40. W 2004 roku spółka wyda na ten cel kilkanaście milionów złotych.
Podstawową marką LPP pozostaje w dalszym ciągu Reserved. Obecnie LPP ma 57 salonów Reserved w Polsce i 16 za granicą. W przyszłym roku liczba salonów wzrośnie do maksymalnie 149, z czego w kraju będzie zlokalizowanych 100-110 placówek.
LPP prognozuje osiągnięcie w 2003 roku 31 mln zł zysku netto i 390 mln zł przychodów ze sprzedaży.
Po trzech kwartałach tego roku zysk netto spółki wzrósł do 23,6 mln zł z 12,9 mln zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Przychody natomiast zwiększyły się do 260,4 mln zł z 182,3 mln zł rok wcześniej.