"Konsolidację ze spółką Legion Polska chcemy zakończyć w 2005 r. Szacujemy, że nasza łączna sprzedaż w 2006 r. wzrośnie do 100 mln zł" - powiedział na wtorkowej konferencji Leszek Kułak, wiceprezes spółki.
MNI podtrzymał prognozy, iż w 2005 roku osiągnie 8 mln zł zysku netto i 50 mln zł przychodów.
Według wstępnych danych w 2004 r. przychody spółki wyniosły 35 mln zł, a zysk netto 5 mln zł.
MNI, która ze swoimi usługami dociera obecnie na około 200 mln abonentów w Polsce, Niemczech, Czechach i na Słowacji, chce w 2005 r. wejść na nowe rynki.
"W tym roku pojawimy się z naszymi usługami na kilku nowych europejskich rynkach" - powiedział Kulak, nie podając szczegółów.
Obecnie przychody MNI osiągane na rynkach zagranicznych stanowią około 10 proc. łącznych przychodów. W 2005 r. mogą być nieznacznie większe.
We wtorek akcje spółki były po raz pierwszy notowane pod nazwą MNI. Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Szeptel zmienił nazwę na MNI w grudniu 2004 r.
"Chcemy być inaczej postrzegani. Zmieniliśmy naszą nazwę, by zakomunikować, że rozszerzyliśmy naszą działalność o usługi dodane" - powiedział Kulak.
Kluczowym przedmiotem działalności powstałej w wyniku konsolidacji firmy są usługi dodane - serwisy SMS, MMS i WAP dla telefonii komórkowej oraz usługi audiotekstowe dla telefonii stacjnarnej.