"Na koniec 2003 roku możemy zanotować wzrost sprzedaży na poziomie 8-9 proc." - powiedział Michalak.
Po dziewięciu miesiącach 2003 roku sprzedaż piwa przez browary należące do Carlsberg Okocim wyniosła 3,061 mln hektolitrów, podczas gdy rok temu 2,865 mln hl.
Pod koniec lutego prezes Carlsberg Okocim Marcin Piróg zapowiedział, że spółka może w 2003 roku znacznie poprawić wynik operacyjny i zysk netto dzięki zwiększeniu sprzedaży piwa o 10 proc. do 4 mln hl.
W pierwszym kwartale jednak Carlsberg Okocim przedstawił zaskakująco słabe wyniki finansowe. Skonsolidowana strata netto spółki w tym okresie wyniosła 37,4 mln zł, podczas gdy rok wcześniej grupa miała 5 mln zł zysku netto.
Większościowym akcjonariuszem Carlsberg Okocim jest Carlsberg Breweries A/S, który ma 79 proc. udziałów.