Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Outlety Factory zanotowały 5-procentowy wzrost sprzedaży w I połowie br.

0
Podziel się:
Outlety Factory zanotowały 5-procentowy wzrost sprzedaży w I połowie br.

Outlety Factory, zarządzane przez grupę Neinver, zanotowały 5-procentowy wzrost sprzedaży w I połowie 2017 roku, podała spółka. Centra odwiedziło w tym okresie ponad 6 mln klientów.

"Outlety Factory od lat konsekwentnie utrzymują tendencję wzrostową we wszystkich wskaźnikach, ważnych dla oceny ich sprawnego funkcjonowania i rozwoju. Koncept centrum wyprzedażowego wciąż ewoluuje, zarówno w Polsce, jak i w innych krajach europejskich. Zespół Neinver pracuje nad tym, by w porę podążać za najnowszym tendencjami rynku, a niejednokrotnie również być ich inicjatorem" - powiedziała country manager Bożena Gierszewska-Mroziewicz, cytowana w komunikacie.

Neinver wprowadził koncepcję centrów outlet do Polski, otwierając Factory Ursus w 2002 roku. Dzisiaj zarządza czterema centrami: w Warszawie (Factory Ursus i Annopol), Krakowie i Poznaniu, pozostając liderem tego segmentu. Rozpoznawalność marki Factory w miastach, gdzie funkcjonują centra, przekracza 90%, podano również.

W I połowie br. sprzedaż w outletach Factory wzrosła o 5%. Odwiedzalność zwiększyła się o 3%, dając wynik ponad 6 mln klientów w ciągu pierwszych sześciu miesięcy.

Neiver jest wiodącym w branży specjalistą w zakresie budownictwa, inwestycji na rynku nieruchomości i zarządzania aktywami, a także drugim w Europie operatorem outletów i liderem tego rynku w Hiszpanii i Polsce.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)