- poinformowała spółka w czwartkowym komunikacie.
'2,15 mld zł spółka przeznaczy na modernizację i konstrukcję nowych stacji, 100 mln zł na rebranding, 250 mln na ewentualne przejęcia najlepszych istniejących stacji' - napisano w komunikacie.
Wydatki na działalność hurtową obejmą rozbudowę baz magazynowych (278 mln zł) oraz inwestycje w Ostrowie Wielkopolskim (75 mln zł).
Spółka planuje, że do końca 2002 roku liczba stacji z logo Orlen wyniesie 236, a kolejnych 860 stacji będzie częściowo dostosowanych do nowej wizualizacji.
Według szacunków PKN średnia miesięczna sprzedaż paliw na jedną stację wzrosła w pierwszym półroczu 2002 roku do 166 tys. litrów, czyli o 18 proc., ze 141 tys. litrów w pierwszym półroczu 2001 roku.
'Planowane jest zwiększenie liczby klientów w programie VITAY z 2,6 mln do 3 mln do końca 2002 roku. Prognozowane przychody w ramach tego programu kształtują się na poziomie 60 proc.' - napisano w komunikacie.