Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Po Agorze, 4Media zaczyna sprzedaż prasy bezpłatnej w Warszawie

0
Podziel się:

Polska Prasa Bezpłatna SA (PPB SA), należąca do grupy medialnej 4 Media SA zaczęła w piątek wydawać, w najbardziej ruchliwych punktach Warszawy, Aglomeracyjną Gazetę Bezpłatną Metro

- podała spółka w komunikacie.

4 Media, mająca już doświadczenia na rynku ogólnopolskim w tej branży, zdecydowała się na wydawanie prasy bezpłatnej w Warszawie mniej więcej w tym samym czasie, co debiutująca w tym sektorze Agora SA.

Wydawca 'Gazety Wyborczej', w miniony poniedziałek wypuścił bowiem na rynek pierwszy numer bezpłatnej gazety Metro.

Obydwie gazety wydawane są na warszawskim rynku w takim samym nakładzie 50.000 egzemplarzy.

Agora wydaje swoją gazetę dwa razy w tygodniu, na razie na Ursynowie i Mokotowie. Tymczasem PPB SA na początek postanowiła wydawać warszawskie AGB Metro w każdy piątek, a docelowo, jak pozostałe wydania lokalne, gazeta trafi do rąk czytelników także w poniedziałki i środy.

'Po Trójmieście, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi i Kielcach to kolejne miasto wojewódzkie, w którym dostępny będzie ten tytuł wydawany przez spółkę zależną od 4 Media SA. Tym samym łączny nakład AGB Metro wzrośnie do 245.000 egzemplarzy' - podała spółka 4Media w komunikacie.

Aglomeracyjna Gazeta Bezpłatna Metro jest wydawana w Trójmieście w nakładzie 35.000 egz., Krakowie (35.000 egz.), Wrocławiu (35.000 egz.), Kielcach (10.000 egz.), Poznaniu (40.000 gz.) oraz w Łodzi (40.000 egz.).

Jej właściciel zapowiada, że jeszcze w tym roku AGB Metro ruszy w Katowicach w nakładzie 50.000 egzemplarzy. Dzięki temu łączny nakład gazety wzrośnie do ok. 300.000 egzemplarzy.

4 Media SA, tworząca grupę medialną, w której skład wchodzi prasa ogólnopolska, bezpłatna, lokalna, rozgłośnie radiowe oraz drukarnie planuje wydawanie dzienników bezpłatnych we wszystkich miastach wojewódzkich w Polsce. Jak podaje spółka, łączny ich nakład osiągnie 1-1,5 mln egzemplarzy.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)