Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Redan będzie miał więcej sklepów

0
Podziel się:

Spółka Troll Market Sp. z o.o., w której 70 proc. kapitału ma firma odzieżowa Redan, przejmie sieć detaliczną działającą pod marką Troll oraz sieć stoisk odzieżowych pod marką Trend Station

- poinformował Redan.

"Cena nabycia przez Troll Market Sp. z o.o. opisanych powyżej składników majątku Troll Sp. z o.o. została określona na 3 mln zł oraz 450 tys. USD" - podał Redan we wtorkowym komunikacie.

Troll Market środki na sfinansowanie projektu pozyska z kredytu lub pożyczki.

Po zarejestrowaniu spółki Troll Market zostanie ona właścicielem praw do znaków towarowych Troll oraz Trend Station, obu sieci sprzedaży i wybranych innych środków trwałych (wyposażenie sklepów, biur i magazynu).

Zarząd Redanu ocenia, że rejestracja Troll Market powinna nastąpić do 20 stycznia 2004 roku, a rozpoczęcie sprzedaży przez tą spółkę od lutego 2004 r.

Wspólnikami Troll Market Sp. z o.o. są Redan, posiadający 70 proc. udziałów spółki, oraz dwie osoby fizyczne, mające po 15 proc. udziałów, będące obecnie wspólnikami oraz członkami zarządu Troll Sp. z o.o.

Kapitał zakładowy Troll Market wynosi 270 tys. zł.

"Minimalny plan finansowy zakłada na pierwsze 12 miesięcy działalności Troll Market Sp. z o.o. (...) uzyskanie przychodów ze sprzedaży na poziomie minimum 30 mln zł, przy rentowności na poziomie brutto nie mniejszej niż 3 proc." - podał Redan w komunikacie.

Porozumienie zakłada, że Redan wystawi dla pozostałych dwojga wspólników Troll Market opcję, na podstawie której będą oni uprawnieni do zamiany posiadanych przez nich udziałów w Troll Market Sp. z o.o. na 80 tys. akcji Redanu, pod warunkiem zrealizowania planu finansowego za okres od lutego 2004 roku do stycznia 2005 roku.

Troll prowadzi sieć sprzedaży detalicznej odzieży pod marką Troll oraz sieć stoisk z bielizną pod marką Trend Station.

Obecnie Troll ma 14 sklepów firmowych i 65 działających na zasadzie franszyzy.

Stoiska Trend Station znajdują się w ponad 400 sklepach odzieżowych na terenie całego kraju. Jest na nich sprzedawana bielizna.

Grupą docelową dla obu sieci są dziewczęta w wieku od 15 do 22 lat.

Troll, podobnie jak Redan, projektuje odzież i zleca jej produkcję na Dalekim Wschodzie. Firma zamierza budować swoje sklepy w krajach ościennych.

Na początku grudnia Redan przydzielił 1.800 inwestorom oferowanych w ramach otwartej oferty publicznej 3,75 mln akcji serii O. Spółka sprzedała akcje po 12 zł za sztukę.

Wartość przeprowadzonej oferty wyniosła 45 mln zł.

Środki z emisji Redan zamierza przeznaczyć na rozbudowę sieci salonów sprzedaży odzieży pod marką Top Secret, rozwój samoobsługowych dyskontów odzieżowych Textile Market oraz na budowę centrum logistycznego.

Prawa do akcji spółki (PDA) zadebiutowały na giełdzie w grudniu, po cenie 13,85 zł.

Po trzech kwartałach 2003 roku Redan miał 9,6 mln zł zysku netto, 14,4 mln zł zysku operacyjnego oraz 94,2 mln zł przychodów ze sprzedaży.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)