Spółka odzieżowa Redan, właściciel marek Top Secret, Troll oraz TextilMarket jesienią planuje nową emisję akcji. Chce pozyskać ok. 30 mln zł.
Środki z emisji spółka w dużej mierze chce przeznaczyć na repozycjonowanie marki Top Secret, tj. na rozbudowę sieci, przebudowę sklepów i przeprowadzenie kampanii marketingowej.
"Nasze plany rozwojowe wymagają nakładów finansowych" - mówi wiceprezes spółki Bogusz Kruszyński.
Spółka zakończyła już prace nad nową koncepcją marketingową marki
Top Secret. "Oprócz zmiany wystroju sklepów, zakłada ona także modyfikacje w obrębie produktu" - wyjaśnia Piotr Kulawińśki, prezes Redanu.
Pod marką Top Secret spółka będzie oferować odzież typu casual-office skierowaną dla osób w wieku 25-30 lat.
Kapitał zebrany w emisji spółka chce też przeznaczyć na rozwój wszystkich sieci sklepów w Polsce i zagranicą. "Odzież marki Top Secret dobrze sprzedaje się na Ukrainie, zamierzamy otworzyć tam więcej sklepów" - powiedział Kulawiński.
_ Do końca sierpnia na Ukrainie spółka otworzy 4 sklepy pod marką Top Secret. Łącznie Redan planuje tam otworzyć do 10 sklepów. _ W tym roku powstanie też sklep Top Secret w Kaliningradzie. Kolejna lokalizacja planowana jest w Petersburgu.
Obecnie Redan posiada łącznie 11 sklepów za granicą: po 2 na Litwie i na Ukrainie, 4 na Słowacji i 3 w Czechach.