Analitycy Raiffeisen, w raporcie z 16 lutego, obniżyli cenę docelową dla akcji LPP do 8.200 zł z 11.500 zł wcześniej, obniżając jednocześnie rekomendację do _ trzymaj _.
Raport przygotowano przy kursie 7.305 zł. W poniedziałek po godz. 15.00 za akcję spółki płacono 7.310 zł.
Notowania akcji LPP na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy
Raiffeisen skorygował w dół prognozy dla wyników operacyjnych LPP w Rosji i na Ukrainie, biorąc pod uwagę utrzymujące się tam niekorzystne warunki i brak perspektyw na znaczne zmniejszenie napięć geopolitycznych na Wschodzie.
Analitycy szacują, że w tym roku przychody grupy wzrosną do 5,38 mld zł, EBITDA wzrośnie do 883 mln zł, a zysk netto, przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej, zwiększy się do 474 mln zł.
LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce oraz w Europie Centralnej i Wschodniej. Zleca i kontroluje jej produkcję głównie na Dalekim Wschodzie. Firma produkuje odzież m.in. następujących marek: Reserved, Cropp, Re-Kids, Esotiq, Promostars, Henderson.