Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Stalprodukt - własna sieć dystrybucji

0
Podziel się:

Stalprodukt kończy tworzenie własnej sieci dystrybucji, na którą spółka wydała w zeszłym roku ok. 10 mln zł.

Sieć pozwalająca sprzedawać wyroby na terenie całego kraju wchodzi w skład utworzonej w lipcu zeszłego roku spółki handlowej Stalprodukt-Centrostal, w której 100% udziałów ma Stalprodukt.

Obecnie sieć grupuje siedem własnych składów handlowych oraz trzy składy należące do innych podmiotów. Obroty spółki handlowej systematycznie rosną. Oprócz wyrobów Stalproduktu sprzedaje ona wyroby Huty im. T. Sendzimira oraz wyroby komplementarne innych firm. Prezes nie wykluczył w przyszłości usamodzielnienia się spółki handlowej i wprowadzenia do niej inwestora zewnętrznego lub wprowadzenia jej na giełdę. Stalprodukt zakończył etap dużych inwestycji, które w ub.r. kosztowały ponad 30 mln zł (z czego na maszyny i urządzenia wydano około 20 mln zł). W 2001 roku kontynuowane będą inwestycje związane ze zwiększaniem mocy produkcyjnych w najbardziej perspektywicznych segmentach. Rozwijany jest cały segment blach elektrolitycznych, uruchomiona zostanie produkcja blach transformatorowych według nowej technologii oraz produkcja kształtowników o bardziej skomplikowanych kształtach.

Wyniki finansowe spółki w 2000 r. będą zdecydowanie lepsze od wyników w 1999 r. Po trzech kwartałach zeszłego roku Stalprodukt miał 14,7 mln zł zysku netto, a w całym 1999 r. 6,5 mln zł zysku netto.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)