- poinformował PAP dyrektor marketingu spółki.
'Otwierając w połowie grudnia oddział sprzedaży we Wrocławiu spółka zakończyła tworzenie ogólnopolskiej sieci dystrybucji' - powiedział w poniedziałek dyrektor marketingu spółki Stanisław Porębski.
Poinformował, że wrocławskie centrum, które zostało wybudowane kosztem 6,1 mln zł będzie głównym magazynem sprzedaży na teren Polski południowo-zachodniej.
'Wrocławski oddział zamyka przestrzeń pomiędzy naszymi punktami w Gliwicach i Szczecinie i pozwoli zagospodarować rynek wrocławsko-poznański' - powiedział Porębski.
Zgodnie z zamierzeniami spółki sprzedaż jej wyrobów realizowana poprzez własną sieć handlową ma wzrosnąć z obecnych 70 proc. do ponad 80 proc.
W latach 1997-2002 Stalprodukt SA uruchomił poprzez swoje spółki zależne centra sprzedaży w takich miastach jak Gdynia, Włocławek, Szczecin, Gliwice, Kraków, Tarnów i Wrocław (Stalprodukt-Centrostal sp. z o.o.), Zamość (Stalprodukt-Zamość sp. z o.o.) oraz Warszawa (Stalprodukt-Warszawa sp. z o.o.).