Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Stalprodukt SA zakończył tworzenie własnej sieci sprzedaży

0
Podziel się:

Stalprodukt SA zakończył tworzenie własnej ogólnopolskiej sieci dystrybucji, składającej się dziewięciu centrów. Łączne nakłady na budowę sieci wyniosły 33,6 mln zł w latach 1997-2002

- poinformował PAP dyrektor marketingu spółki.

'Otwierając w połowie grudnia oddział sprzedaży we Wrocławiu spółka zakończyła tworzenie ogólnopolskiej sieci dystrybucji' - powiedział w poniedziałek dyrektor marketingu spółki Stanisław Porębski.

Poinformował, że wrocławskie centrum, które zostało wybudowane kosztem 6,1 mln zł będzie głównym magazynem sprzedaży na teren Polski południowo-zachodniej.

'Wrocławski oddział zamyka przestrzeń pomiędzy naszymi punktami w Gliwicach i Szczecinie i pozwoli zagospodarować rynek wrocławsko-poznański' - powiedział Porębski.

Zgodnie z zamierzeniami spółki sprzedaż jej wyrobów realizowana poprzez własną sieć handlową ma wzrosnąć z obecnych 70 proc. do ponad 80 proc.

W latach 1997-2002 Stalprodukt SA uruchomił poprzez swoje spółki zależne centra sprzedaży w takich miastach jak Gdynia, Włocławek, Szczecin, Gliwice, Kraków, Tarnów i Wrocław (Stalprodukt-Centrostal sp. z o.o.), Zamość (Stalprodukt-Zamość sp. z o.o.) oraz Warszawa (Stalprodukt-Warszawa sp. z o.o.).

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)