Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

W pakietach sprzedano 4,9 proc. akcji AMS SA

0
Podziel się:

Akcje sprzedano w czterech transakcjach, po cenie 59 zł, 59,5 zł, 60,5 zł i 61 zł.

W poniedziałkowych transakcjach pakietowych właściciela zmieniło 160.909 akcji Art Marketing Syndicate SA (AMS), co stanowi 4,9 proc. kapitału spółki.

Akcje sprzedano w czterech transakcjach, po cenie 59 zł, 59,5 zł, 60,5 zł i 61 zł. W poniedziałek na zamknięciu sesji za jeden walor AMS, po wzroście o 1,9 proc., płacono 60,1 zł.

Pod koniec marca Agora SA wezwała do sprzedaży 1.254.000 akcji AMS, stanowiących 24,99 głosów na WZA spółki, po 60 zł za akcję.

Zapisy na akcje AMS są przyjmowane od 2 do 11 kwietnia.

AMS jest właścicielem ogólnopolskiej sieci billboardów i citylightów oraz nośników wielkoformatowych typu backlight.

Jej największym akcjonariuszem jest obecnie BB Investment Sp. z o.o., który posiada 36,67 proc. jej kapitału akcyjnego oraz 37,75 proc. głosów na WZA spółki.

Zysk netto AMS w ubiegłym roku wzrósł do 16 mln zł wobec 9,8 mln zł na koniec 1999 roku. Przychody spółki ze sprzedaży wzrosły z 115,7 mln zł w 1999 roku do 189,5 mln zł na koniec 2000 roku.

giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)