Dodatkowo spółka podała, że "w celu zaspokojenia w jak największym stopniu popytu zgłoszonego przez inwestorów w transzy małych inwestorów oraz w celu zapewnienia maksymalnego rozproszenia akcji serii E" spółka postanowiła przesunąć z transzy dużych inwestorów do transzy małych inwestorów 65.500 akcji serii E.
Publiczna subskrypcja rozpoczęła się 21 kwietnia. Zapisy w transzy dla małych inwestorów były przyjmowane od 21 do 26 kwietnia, a w transzy dla dużych inwestorów od 22 na 28 kwietnia.
SM-Media poinformowała, że podejmie wszelkie działania, by jej debiut giełdowy mógł odbyć się nie później niż na początku czerwca 2004 roku.
Spółka sprzedała w ofercie publicznej 100.000 akcji i pozyskała z emisji 7,5 mln zł. Pierwotnie spółka planowała pozyskać z rynku 6 mln zł.
Środki pozyskane na rynku zostaną przeznaczone na inwestycje, głównie na jedenaście punktów styku sieci z infrastrukturą TP SA, co pozwoli spółce obniżyć koszty rozmów.
Około 85 proc. przychodów SM-Media pochodzi ze świadczenia usług telekomunikacyjnych, a reszta z usług związanych z internetem.