Z emisji akcji spółka chce pozyskać ok. 44 mln zł, które przeznaczy na rozwój sieci sprzedaży i unowocześnienie mocy produkcyjnych.
Oferta spółki obejmie 3.350.000 akcji serii B o wartości nominalnej 1 zł każda.
W transzy dużych inwestorów oferowanych jest 2.350.000 akcji, a w transzy otwartej pozostałych 1.000.000 akcji serii B.Oferującym jest DM Amerbrokers.Cena emisyjna będzie się mieścić w przedziale 9-13,5 zł.
Spółka szacuje, że wpływy z emisji wyniosą ok. 44 mln zł netto.
Ok. 8 mln zł spółka przeznaczy na zakup 100 proc. udziałów w spółce Wojas Trade, zarządzającej siecią sklepów firmowych pod marką Wojas.
Ok. 23 mln zł zostanie przeznaczone na otwarcie nowych sklepów, marketing i dokapitalizowanie istniejącej sieci sprzedaży.
Ok. 13 mln zł spółka przeznaczy na rozbudowę zakładu produkcyjnego i zakup nowych maszyn.
Jeśli spółka pozyska mniej środków niż planowane 44 mln zł, brakującą kwotę pozyska z kredytów.
W 2006 roku spółka wypracowała 5,3 mln zł zysku netto, przy przychodach w wysokości 67,2 mln zł.
Po sześciu miesiącach 2007 roku spółka miała 1,2 mln zł zysku netto wobec 0,2 mln zł wypracowanych w analogicznym okresie 2006 roku. Przychody w tym okresie wyniosły 22,2 mln zł, w porównaniu z 23,6 mln zł przychodów w analogicznym okresie 2006.
Prognoza spółki zakłada wypracowanie w 2007 roku 3,5 mln zł zysku netto przy przychodach w wysokości 49,7 mln zł.
W 2008 roku przychody mają wynieść 94,3 mln zł, a zysk netto 6,3 mln zł. W 2009 roku ma to być odpowiednio: 120,3 mln zł i 10,7 mln zł.