Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Mateusz Ratajczak
Mateusz Ratajczak
|
aktualizacja

Biedronka pod lupą UOKiK. "Solidarność": ostrzegaliśmy

- Ostrzegaliśmy Biedronkę przed takimi konsekwencjami, mówiliśmy, że może tak się skończyć - tak o postępowaniu UOKiK wobec dyskontu mówi przewodniczący handlowej "Solidarności" Alfred Bujara. Gość programu "Money. To Się Liczy" zwracał uwagę, że uchybienia, które zarzuca Biedronce UOKiK, wynikają właśnie z niedoboru pracowników. - Oni są przeciążeni i nie ma kto tych "cenówek" wystawić. Mówiliśmy, że tak będzie - twierdzi Bujara. Jego zdaniem Biedronka jest już na polskim rynku niemalże monopolistą. - A jak jest monopol, to jest narzucanie cen. My się cieszymy, że teraz jest tanio, ale to wszystko jest tylko do czasu - twierdzi Bujara.

KOMENTARZE
(12)
Non
5 lata temu
Sproboj zatrudnic sie w biedronce jak niejestes: ukraincem, niepochodzisz z wioski probojac zatrudnic sie w wiekszym miescie, niebedac samotna matka lub matka wiecej niz 3 dzieci w biedronkach widac klucz zatrudniania klucz ktory swiadczy o zatrudnianiu ludzi podatnych ktorymi bedzie prosto manipulowac niebeda protestowac pozatym maja mlodych kierownikow z wlasnego programu menadzerskiego ktory byl dla kazdego kto sie zglosi wedlug klucza sam klucz byl krytykowanu ze przepuszcza przez sito ludzi nieodpowiednich do zarzadzania zespolami ludzkimi
Ja
5 lata temu
Nie wiem co widzicie w tej biedronce , drogo i syf i inne ceny na kasie
Ola
5 lata temu
W końcu, nie dało się tam chodzić , wiecznie nie takie rachunki , kombinatorstwo i bajzer
moniuszko
5 lata temu
Nareszcie się za nich wzięli, to był skandal z tymi cenami w Biedronce. Ponad połowa cen z półki nie zgadzała się z rachunkiem. Ale zawsze winny był KTOŚ, najczęściej klienci, którzy przestawiali ceny lub towar. Mam traumę po zakupach w Biedronce, przestałam tam już chodzić.
Lwica
5 lata temu
W Biedronce na Sobieskiego w Warszawie cena nad produktem i pod produktem nijak sie miła z ceną przy kasie. Po sprawdzeniu paragonu w sklepie i zgłoszenia reklamacji to nie została ona uwzględniona jak mnie poinformowała kierowniczka sklepu z powodu obecnych procedur. Tak więc teraz Biedronka nie bierze już odpowiedzialności za swoje błędy i obarcza nimi klienta. Klient już nie ma racji