Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Materiał powstał przy współpracy z marką Hochland

Biuro w mlecznych barwach. Pracę można połączyć z relaksem

Podziel się:

Masz ochotę na kawę? Proszę bardzo. Albo jakiś mecz po pracy? A może po prostu marzysz o odrobinie świętego spokoju czy miejscu, gdzie możesz nakarmić dziecko? Da się zrobić. I wszystko to w biurze. Dokładnie w Poznaniu przy ul. Pastelowej 12, w nowej siedzibie firmy Hochland.

Hochland nowe biuro w Poznaniu
Hochland nowe biuro w Poznaniu (materiały partnera)

Firma Hochland przygotowując nowe biuro w Poznaniu, wyszła z założenia, że sukcesy są miarą tych osób, które potrafią się relaksować. I właśnie dla nich, i dla swoich partnerów, marka stworzyła miejsce przyjazne, rodzinne i na wskroś komfortowe. Przytulność kojarzy się bowiem z domowym zaciszem i bezpieczeństwem, a biura Hochland takie właśnie są.

Zresztą sukces samej marki bazuje na dobrych skojarzeniach, przyjemności, na kontakcie z naturą i dobrych relacjach. Dość powiedzieć, że Hochland Polska na rynku istnieje już ćwierć wieku, a marki należące do niej – Hochland, Almette i Valbon – do dziś królują na naszych stołach.

Hochland Polska zatrudnia obecnie ponad 800 pracowników, a rozwój marki spowodował konieczność przeprowadzki do nowego biura firmy o powierzchni ponad 1 tys. mkw.

W nowoczesnych pomieszczeniach będzie pracować blisko 70 osób. Nowa lokalizacja w kompleksie Business Garden przy ul. Pastelowej 12 w Poznaniu to doskonałe miejsce do pracy i rozwoju zawodowego pracowników, a także interesująca przestrzeń do spotkań z partnerami biznesowymi i kontrahentami.

Krowy, kanki…

Wszystkie części biura łączy jedno – atrakcyjne estetycznie i znaczeniowo elementy nawiązujące do marki. Wyposażenie pomieszczeń kolorystycznie odpowiada logo firmy Hochland. Pojawiają się granaty, zielenie, żółcie i czerwienie. Są one ciekawym przełamaniem bieli i szarości. Miękkie siedziska, wiszące fotele czy drewniane nowoczesne huśtawki wprowadzają gości, już od wejścia, w przytulną atmosferę.

O tym, że mamy do czynienia z firmą produkującą m.in. sery, mówią wiszące na ścianach krowie figurki, wazony w kształcie kanek do mleka, blat w recepcji przypominający topiący się serek, a do tego sporo zieleni i szczypta przepięknych nowoczesnych detali. Prostych, niekiedy wręcz minimalistycznych.

To celowy zabieg, wszak miejsce pracy ma charakteryzować się przestrzenią, której nie zakłócają zbędne przedmioty. Nie brakuje także niewielkiej ekspozycji z produktami marki Hochland.

– W nowym biurze głównym celem było stworzenie komfortowego, nowoczesnego miejsca do pracy dla naszego zespołu. Otoczona zielenią, kreatywna przestrzeń w pełni oddaje ducha Hochland – firmy otwartej, rodzinnej i z optymizmem patrzącej w przyszłość – podkreśla Joanna Bonin-Pietek, Dyrektor Personalny Hochland PolskaHochland Polska. – Dziś pandemia zdecydowanie wpływa na modele pracy, jednak w Hochland wierzymy, że najlepsze pomysły rodzą się ze współpracy, której towarzyszy poczucie wspólnoty. Nowe biuro jest dla nas przywróceniem nadziei na szybki powrót do "normalności".

Kawa, mecz czy święty spokój?

Nowe biuro Hochland Polska zaskakuje różnorodnością, otwartymi, funkcjonalnymi przestrzeniami i kameralnymi pomieszczeniami. Znajduje się w nim 15 sal konferencyjnych poświęconych różnym markom Hochland.

Są więc sale m.in. o nazwie Almette, Hochland Kremowe, Hochland Żólte czy Valbon. Każda o innym charakterze, ale wyrażająca najważniejsze wartości firmy – w tym rodzinność, wiarę w działania zespołowe i bliskość natury.

– Wyjątkowymi przestrzeniami są Sala Biała i Sala Czarna, które zostały stworzone z szacunku do naszych dostawców mleka – mówi Piotr Knauer, Prezes Hochland Polska. – To oni stanowią jedno z kluczowych ogniw działalności Hochland i każdego dnia dokładają swoją cegiełkę do sukcesu całej firmy.

Na ścianach wspomnianych pomieszczeń widnieją czarno-białe zdjęcia z wyjątkowego albumu artysty Macieja Fiszera.

Z kolei sale Węgrów i Kaźmierz poświęcone są miejscowościom, w których mieszczą się fabryki Hochland. Podkreślają one tożsamość firmy, która od zawsze jest blisko lokalnych dostawców, producentów i hodowców.

Dla pracowników przygotowano również specjalne pomieszczenia relaksu, m.in. salę rodzinną, pokój dla karmiącej matki z dzieckiem, a nawet strefę ciszy zwaną po prostu Świętym spokojem. Nie brakuje także miejsca, w którym można chwilę odpocząć przy filiżance małej czarnej, czyli kuchni.

Sercem biura jest tzw. Agora z przepięknym widokiem na panoramę Poznania. To miejsce spotkań, wspólnych dyskusji i przestrzeń, w której pracownicy mogą spędzać ze sobą czas zarówno w pracy, a także poza nią – chociażby wspólnie oglądając mecze.

Czas na sery dla wegan

Hochland Polska jest obecnie niekwestionowanym liderem w kategorii serów. Najpopularniejsze marki to: Hochland, Almette, Valbon.

– W Hochland cały czas się rozwijamy, wprowadzamy na rynek nowe brandy i produkty. Na początku roku w naszym portfolio pojawiła się wegańska marka SimpyV – produkty takie jak plastry czy pasty to doskonała, wysokiej jakości alternatywa dla tradycyjnych serów i odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy na półkach sklepowych poszukują wegezamienników lub chcą urozmaicić codzienne menu – mówi Piotr Knauer.

Knauer dodaje, że marka wprowadziła także nowe sery żółte w plastrach Hochland Sielski z zamknięciem na rzep. To innowacyjne rozwiązanie, jedyne takie na rynku.

Przed laty marka stworzyła inną innowację: opakowanie serów żółtych typu otwórz-zamknij. To był rynkowy sukces, który wkrótce okazał się standardem dla całej kategorii produktów.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.