Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. KOL
|
Materiał partnera: ImpactCEE

EcoBobo – z myślą o najmłodszych

1
Podziel się:

Sprzedaż w sklepach stacjonarnych na początku pandemii spadła niemal o 1/4. Jednak gdy Covid-19 masowo zamykał sklepy stacjonarne, wzrost notowały sklepy online. Dzięki globalnemu programowi Mastercard Centre for Inclusive Growth oraz Fundacji Impact aż 20 małych i średnich przedsiębiorstw, które nie miały wcześniejszych doświadczeń z e-commerce, otrzymało dostęp do programu akceleracyjnego, który miał na celu przeprowadzenie transformacji cyfrowej wybranych firm.

EcoBobo – z myślą o najmłodszych
(Adobe Stock)

Jedną z firm, biorących udział w programie akceleracyjnym w ramach projektu jest przedsiębiorstwo EcoBobo Marta Celińska. Sklep specjalizuje się w sprzedaży ekologicznych akcesoriów i odzieży dla dzieci. Założycielki sklepu EcoBobo prowadzą go już od 5 lat i jak do tej pory większość czasu poświęcały dla sklepu stacjonarnego, ale bardzo chciały być widoczne także w internecie. Pandemia koronawirusa i ograniczanie działalności sklepów stacjonarnych wymusiła na nich przyspieszenie realizacji tych planów.

Ułatwienie dostępu do oferty online klientom sklepu EcoBobo wsparł projekt akceleracyjny Mastercard. Obecnie sklep internetowy posiada w ofercie produkty kilkuset marek. Szeroki asortyment EcoBobo obejmuje m.in. zabawki i akcesoria dla najmłodszych, wyposażenie pokoju dziecięcego i ubranka dla dzieci. Coś dla siebie w EcoBobo znajdą też dorośli - sklep oferuje także ekologiczne świece czy herbaty, a także zestawy prezentowe na baby shower.

Mastercard wsparł polski e-commerce

Program akceleracyjny, w którym wzięło udział EcoBobo, został zrealizowany w ramach projektu „E-business vs. lockdown”, dofinansowanego przez Mastercard Centre for Inclusive Growth. Grant w wysokości 200 tys. dolarów, przeznaczony przez Mastercard na tę akcję, pozwolił uruchomić oprócz dedykowanego programu akceleracyjnego także ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną.

Każda z firm biorących udział w projekcie mogła liczyć na wsparcie eksperta Fundacji Impact. Ten biznesowy konsulting dotyczył przede wszystkim narzędzi pomocnych w budowie i rozwoju e-sklepu, a także skutecznej promocji w internecie – czyli dwóch obszarów szczególnie ważnych dla przedsiębiorcy stawiającego swoje pierwsze kroki w e-commerce. Program trwał od stycznia do maja 2021 roku. Jego uczestnicy otrzymali poza wskazówkami ekspertów także niezbędne narzędzia cyfrowe, jak dostęp do platformy e-sklepu czy chmury cyfrowej.

Za realizację tych działań odpowiadała Fundacja Impact, jako pierwsza organizacja pozarządowa w Europie Środkowo-Wschodniej, której przyznano grant z globalnego programu Mastercard Centre for Inclusive Growth.

Artykuł został zrealizowany dzięki wsparciu z Mastercard Center for Inclusive Growth. Mastercard nie miał wpływu na jego treść.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Materiał partnera: ImpactCEE

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(1)
przyjaciel
3 lata temu
Super! Trzymamy kciuki :)