Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Artykuł Sponsorowany
|
aktualizacja
Artykuł sponsorowany Artykuł sponsorowany

Jak wyglądają reklamacje w CCC w czasie pandemii koronawirusa?

4
Podziel się:

Pandemia koronawirusa wpływa nie tylko na codzienne życie, ale także na każdą branżę. Trzeba się dostosować do nowych zasad, dlatego wyjaśniamy, jak wygląda proces reklamacji CCC w tym trudnym czasie.

Jak wyglądają reklamacje w CCC w czasie pandemii koronawirusa?
(materiał sponsorowany)
Artykuł sponsorowany

CCC – zakupy online

Mimo że większość z nas pracuje zdalnie i spędza czas w domu, można robić zakupy przez Internet – również w sklepie online CCC. Sklepy stacjonarne i galerie handlowe są obecnie zamknięte lub podlegają ograniczeniom – jak np. limit Klientów, godziny otwarcia itp. Po ponownym otwarciu sklepów, Klienci będą mogli zareklamować produkty w sklepach stacjonarnych.

Warto skorzystać z wolnej chwili, aby online na spokojnie obejrzeć najnowszą wiosenną kolekcję i znaleźć idealne buty CCC. Opinie na temat zagrożeń, jakie niesie ze sobą koronawirus, sprawiają, że lepiej zostać w domu i wygodnie zamówić wybrane artykuły do domu. CCC zapewnia nie tylko bezpieczne zakupy online, ale dodatkowo bezpłatną dostawę pod wskazany adres oraz 60 dni na darmowy zwrot (https://ccc.eu/pl/regulamin-akcji-wydluzony-termin-zwrotu-produktow).

Bezpieczne zakupy, zwroty i reklamacje CCC przez Internet

W związku z zaistniałą sytuacją niewiele jednak zmieniły się zasady reklamacji. CCC gwarantuje 2-letnią rękojmię na buty i akcesoria, a proces zwrotu przebiega tak samo – bez utrudnień. Skorzystaj z możliwości zakupu obuwia w sklepie internetowym i zapoznaj się ze szczegółami dotyczącymi reklamacji.

Buty CCC – opinie o zasadach bezpieczeństwa podczas pandemii

W trakcie trwania pandemii i zagrożenia wszyscy lekarze zalecają, aby przestrzegać zasad bezpieczeństwa oraz działać profilaktycznie. Najbezpieczniej jest zostać w domu, a do sklepów stacjonarnych wyjść tylko po niezbędne produkty – jak artykuły spożywcze lub lekarstwa. Inne artykuły zamawiane są obecnie najczęściej online – CCC zapewnia bezpieczną dostawę oraz zwrot w przypadku reklamacji.

Wszystkie buty i akcesoria dostępne w CCC podlegają 2-letniej rękojmi – Klient, jeśli stwierdzi wadę prawną lub fizyczną produktu, ma prawo złożyć reklamację. Nie ma znaczenia, której marki jest to produkt – m.in. Lasocki, Puma, Sprandi, Lanetti, Gino Rossi czy Jenny Fairy. Jeśli towar okaże się wadliwy, należy skorzystać z rękojmi i złożyć reklamację w CCC, odsyłając produkty zakupione online za pośrednictwem kuriera – w czasie pandemii sklepy są nieczynne i osobiście w dowolnym salonie nie jest to czasowo możliwe.

Reklamacja CCC – jedynie online i za pośrednictwem kuriera

Potrzebny jest dowód zakupu oraz zgłoszenie reklamacyjne, w którym Klient zamieści dokładny opis wady – tu można zapoznać się szczegółowo z zasadami reklamacji butów i innych produktów zamówionych w sklepie internetowym CCC. W formularzu należy zamieścić opis wady, podać datę jej stwierdzenia, a także dane kontaktowe i żądanie kierowane do CC – jak między innymi usunięcie wady, wymiana na pełnowartościowy model, obniżenie ceny, rezygnacja z zakupu i zwrot pieniędzy.

Produkty zamówione w sklepie online można odesłać do CCC, korzystając z najbezpieczniejszej formy transportu. W celu bezpłatnego odesłania reklamowanego towaru za pośrednictwem InPostu wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl/CCC i wypełnij formularz, wybierając jako powód zwrotu reklamację. W ciągu 24 godzin otrzymasz sms z kodem do paczkomatu, który pozwoli bezpłatnie nadać paczkę. Więcej na: https://ccc.eu/pl/reklamacje.
Możliwe jest także samodzielne nadanie paczki – należy ją wysłać pod poniższy adres:
CCC S.A. / c/o eobuwie.pl S.A.
1. Nowy Kisielin – Nowa 9
66-002 Zielona Góra

CCC ma na rozpatrzenie reklamacji 14 dni od daty otrzymania produktu – po jej zaakceptowaniu zwrot należności jest realizowany w trakcie następnych 14 dni.

Bezpieczeństwo priorytetem

Oba sposoby są bezpieczne pod warunkiem przestrzegania zasad higieny – należy założyć jednorazowe rękawiczki oraz po umieszczeniu przesyłki w skrytce, użyć płynu do dezynfekcji rąk. InPost dodatkowo dba o odkażanie paczkomatów, ale warto zadbać o profilaktykę najlepiej jak to możliwe.
W centrum logistycznym obowiązują specjalne wytyczne odnośnie do organizacji pracy, które mają zabezpieczyć zarówno Pracowników, jak i Klientów – zmniejszony skład, rękawiczki jednorazowe, Pracownicy przyjmujący towar pracują w maseczkach, regularnie wykonywany jest pomiar temperatury. Centrum logistyczne jest codziennie kilka razy na dobę dezynfekowane. Pracownicy biurowi pracują w zmniejszonym składzie, a część z nich wykonuje pracę zdalną.

CCC – reklamacja niezasadna

CCC ma też prawo nie uznać roszczeń i żądania Klienta – takie sytuacje mają miejsce zwykle wtedy, gdy nie zapewniono butom odpowiedniej pielęgnacji albo były użytkowane w niewłaściwy sposób – każdy rodzaj obuwia ma swoje konkretne przeznaczenie. Wtedy może okazać się, że będzie to w przypadku CCC reklamacja niezasadna. Jest też możliwe odwołanie się od decyzji, jeśli Klient jest przeświadczony o swojej racji – wymagane są jednak rzetelne argumenty.

Artykuł sponsorowany

Artykuł sponsorowany

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(4)
Hej
3 lata temu
Wczoraj rano oddałem buty do reklamacja w ccc. Popołudniu wszedłem na status reklamacji po podaniu kodu. Komunikat jest taki, Reklamacja rozpatrzona prosimy o kontakt ze sklepem. Czy to możliwe, że tak szybko rozpatrzyli reklamację, czy to oznacza że dostanę nowe buty ?
Elżbieta
4 lata temu
1. Zamówiłam 3 pary butów. 2. Zapłaciłam niezwłocznie po zamówieniu. 3. Po 7 dniach przesłano mi informację że sklep anuluje moje zamówienie. 4. Poinformowano mnie ze mogę oczekiwać na zwrot pieniędzy 60 dni. TRAGEDIA
Mm
4 lata temu
Tak wyglądają zwroty Kupiłam 3 pary w sklepie stacjonarnym by z powodu choroby autoimmunologicznej nie musieć wychodzić z domu, traf chciał że źle je sobie dobrałam, w domu kiedy założyłam na nogi okazały się za małe więc pobiegłam szybko do sklepu by je oddać, panie były przemiłe mowily ze mam na to 30dni. Ale uwaga na tym samym paragonie były buty w innej promocji, które sobie zostawiłam, biorąc dwie pary ze sobą... Otóż okazało się że kupiłam je w promocji 20-30-50% która zakłada, że jeśli chcesz oddać z paragonu dwie pozostałe part musisz oddać wszystkie pary z paragonu nawet te z innej promocji.. Czyli odesłali mnie z kwitkiem mam w plecy 400zl i dwie pary butów za małych, którymi się mogę wypchać tylko dlatego, że na paragonie była jeszcze jedna para w której poprostu zaczęłam chodzić... Szkoda że Pani sprzedawczyni nie wybiła dwóch oddzielnych paragonów jednego dla promocji 20-30-50% z której skorzystałam kupując te dwie pary butów, drugiego dla tej pary która sobie zostawiłam nie obojętna promocja. Moim zdaniem to jest poważne wykroczenie. Wprowadzenie człowieka w błąd mówiąc że specjalnie wydłużyli możliwość zwrotu z kartą stałego klienta... A już tak głośno nie mówi się że jeśli z tego samego paragonu założysz inne buty których nie chce zwracać to już nie możesz zwrócić pozostałych które są poprostu nie dobre. Nie cierpię być oszukiwani kolejny raz ten sklep mnie zawiódł chciałabym by wreszcie coś się zmieniło w tych sklepy bo są one nieuczciwe. Wiele razy miałam reklamację niezasadna dopiero jak poszłam do instytutu norm i jakości to zaczęli się bać, buty za 280zloty Lasockiego rozpadły się po tygodniu odp naturalne zużycie obuwia serio? Dla mnie to nie uczciwy sklep. Ale to nic w dobie koro a wirusa pani kazała mi gnać do domu jeszcze raz bo ona bez tej pary co sobie zostawiłam nie może mi zrobić zwrotu.... Porąbane nigdy nie życzę nikomu by kupował w tym sklepie same problemy oskubia Cie do cna w tym sklepie a jak coś będzie nie tak nie masz żadnych praw jak niewolnik bo jakiś regułamin... Moim zdaniem regulamin odnosi się owszem do paragonu ale do butów na nim kupionych w promocji a nie wszystkich nawet nie kupionych w promocji...
Ujo
4 lata temu
Czyli jak zawsze-reklamacja niezasadna. Taka jest odpowiedz. Jedynie sprawę do Sądu trzeba kierować. Lepiej nie kupować niż czekać na Sąd. A Sąd zrobi jak zechce.