Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. KOL
|
Materiał partnera: ImpactCEE

Nadiart – rękodzieło na życzenie klienta

0
Podziel się:

Sprzedaż w sklepach stacjonarnych na początku pandemii spadła niemal o 1/4. Jednak gdy Covid-19 masowo zamykał sklepy stacjonarne, wzrost notowały sklepy online. Dzięki globalnemu programowi Mastercard Centre for Inclusive Growth oraz Fundacji Impact aż 20 małych i średnich przedsiębiorstw, które nie miały wcześniejszych doświadczeń z e-commerce, otrzymało dostęp do programu akceleracyjnego, który miał na celu przeprowadzenie transformacji cyfrowej wybranych firm.

Nadiart – rękodzieło na życzenie klienta
(Adobe Stock)

Jedną z firm, biorących udział w programie akceleracyjnym w ramach projektu jest NADIART. To wyjątkowy autorski projekt łączący sztukę i rękodzieło, prowadzony przez Nadię Siemek, absolwentkę szkoły plastycznej i artystkę. Siemek urodziła się w Rosji, w rodzinie gdzie – jak sama mówi – sztuka była codziennością. Po studiach projektowania ubiorów w Moskwie i pracy jako projektantka wnętrz, postanowiła zmienić swoje życie i zamieszkać w Polsce.

Teraz prowadzi własną firmę NADIART, gdzie dzięki swoim wielu zainteresowaniom i umiejętnościom oferuje szeroki wachlarz usług związanych z rękodziełem. W NADIART można naprawić ukochaną biżuterię, uszyć na zamówienie wymarzone kreacje i zamówić obraz.

Pandemia Covid-19 sprawiła, że także tego typu działalności zaczęły szukać dróg do wejścia na rynek e-commerce. Stawiać pierwsze kroki w tej branży przedsiębiorstwu NADIART pomógł projekt akceleracyjny Mastercard.

Obecnie w sklepie internetowym, którego tworzenie wsparł Mastercard, można kupić przede wszystkim obrazy Nadii Siemek. W ofercie artystka ma również inne, ręcznie robione przedmioty: od biżuterii do zabawek i pościeli dla dzieci. Ręcznie uszyte małe dzieła sztuki, na przykład poduszki i lalki, mogą być dostosowane do życzeń klienta na zamówienie, wytworzone w dowolnym kolorze i rozmiarze. Pomysł artystki na biznes to nie zwykły zakład krawiecki, ale zakład połączony ze sklepem, gdzie można kupić wszystko, co da się wykonać jako rękodzieło. Teraz jej produkty i usługi są dostępne do zamówienia online. Dzięki temu NADIART mogła zwiększyć swoją bazę klientów i przetrwać trudny okres pandemii, a wielbiciele rękodzieła mają szansę kupić wyjątkowe i spersonalizowane produkty.

Mastercard wsparł polski e-commerce

Program akceleracyjny, w którym wzięło udział przedsiębiorstwo NADIART, został zrealizowany w ramach projektu „E-business vs. lockdown”, dofinansowanego przez Mastercard Centre for Inclusive Growth. Grant w wysokości 200 tys. dolarów, przeznaczony przez Mastercard na tę akcję, pozwolił uruchomić oprócz dedykowanego programu akceleracyjnego także ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną.

Każda z firm biorących udział w projekcie mogła liczyć na wsparcie eksperta Fundacji Impact. Ten biznesowy konsulting dotyczył przede wszystkim narzędzi pomocnych w budowie i rozwoju e-sklepu, a także skutecznej promocji w internecie – czyli dwóch obszarów szczególnie ważnych dla przedsiębiorcy stawiającego swoje pierwsze kroki w e-commerce. Program trwał od stycznia do maja 2021 roku. Jego uczestnicy otrzymali poza wskazówkami ekspertów także niezbędne narzędzia cyfrowe, jak dostęp do platformy e-sklepu czy chmury cyfrowej.

Za realizację tych działań odpowiadała Fundacja Impact, jako pierwsza organizacja pozarządowa w Europie Środkowo-Wschodniej, której przyznano grant z globalnego programu Mastercard Centre for Inclusive Growth.

Artykuł został zrealizowany dzięki wsparciu z Mastercard Center for Inclusive Growth. Mastercard nie miał wpływu na jego treść.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Materiał partnera: ImpactCEE

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)