Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Artykuł Sponsorowany
|
aktualizacja
Materiał sponsorowany przez Impact’23 Materiał sponsorowany przez Impact’23

"Nasze produkty zna większość Polaków". HALEON – dynamiczny jak start-up, silny jak globalna organizacja

Podziel się:

Rutinoscorbin, Voltaren, Sensodyne, Theraflu, Centrum czy Corega – te produkty są Polakom doskonale znane. Co więcej, większość naszych rodaków stosuje przynajmniej jeden z nich. Jednak kiedy słyszą nazwę HALEON jest moment zawachania – Nic dziwnego, w końcu firma Haleon ma zaledwie 10 miesięcy, odkąd Consumer Healtcare wydzieliło się z GSK (GlaxoSmithKline).

"Nasze produkty zna większość Polaków". HALEON – dynamiczny jak start-up, silny jak globalna organizacja
(materiały partnera)

GSK przez lata budował portolio leków OTC i Haleon stał się w momencie oddzielenia globalnym liderem tego rynku – to jedyny tego rodzaju spin-off. Jesteśmy też pierwszą notowaną na giełdzie firmą skupiająca się w 100% na ogólnodostępnych produktach leczniczych (OTC).

Co robimy?

Nasze produkty pomagają w codziennym, odpowiedzialnym dbaniu o zdrowie i radzeniu sobie z najpopularniejszymi dolegliwościami. Chcemy rozpowszechniać wiedzę o tym, jak ważna dla zachowania zdrowia całego społeczeństwa jest profilaktyka i codzienne dbanie o zdrowie, a także zachęcać do korzystania z porad farmaceutów w zakresie np. dolegliwości bólowych czy przeziębienia.

Z naszego tegorocznego raportu na temat dbania o zdrowie Europejczyków i roli samoleczenia w odciążeniu systemów opieki zdrowotnej wynika, że mamy wiele do zrobienia. Bo choć 80 proc. Europejczyków uznaje, że są odpowiedzialni za własne zdrowie i chcą o nie dbać, to tylko 20 proc. wie, jak to poprawnie robić. Tymczasem większość drobniejszych dolegliwości, z jakimi się zmagamy, np. nadwrażliwość zębów, zatkany nos, bóle głowy lub mięśni, przeziębienie i inne drobne dolegliwości, można skutecznie leczyć stosując profilaktykę bądź ogólnodostępne produkty, które nie tylko szybko przynoszą ulgę ale są bezpieczne dla naszego organizmu (pod warunkiem stosowania się do zaleceń z ulotki).

Prowadzone w Polsce analizy wskazują, że już dziś większość Polaków leczy się samodzielnie. Dlatego HALEON wspiera świadome, odpowiedzialne, nastawione na pogłębianą edukację i dobrze komunikowane samoleczenie. Rozumiemy je szeroko - jako profilaktykę, samodiagnostykę czy po prostu codzienne małe kroki, które pozwalają nam cieszyć się dobrym zdrowiem. Co najmniej 80 proc. przypadków chorób serca, udarów i cukrzycy oraz aż 40 proc. nowotworów można uniknąć dzięki odpowiednim działaniom profilaktycznym, co pokazuje nasz raport – "Redefining the role of self-care in Europe". Tymczasem na profilaktykę w Europie przeznacza się średnio tylko 3 proc. nakładów na ochronę zdrowia.

Kim jesteśmy?

HALEON to młody i dynamiczny biznes sektora consumer healthcare, który jak magnes przyciąga talenty i daje im ogromne możliwości rozwoju. W Europie Środkowo-Wschodniej (CEE) Haleon jest wiodącą firmą specjalizującą się w lekach OTC i jedną z najszybciej rosnących spółek w regionie. 34 rynki, 7 stref czasowych, 32 języki i 2100 zatrudnionych osób – oto jak w wielkim skrócie wygląda codzienność tej, niespełna rocznej, organizacji. Polska odgrywa ważną rolę w regionie nie tylko dlatego, że jest największym rynkiem w CEE, ale też z powodu obecności w Poznaniu hubu wspierającego procesy i usługi IT, HR i finansowe na całym świecie.

Tym jednym z najciekawszych regionów w HALEON zarządza doświadczona i inspirująca liderka – Justyna Ciępka, która stawia na różnorodność zespołów i wspieranie kobiet w rozwoju ich kariery. Wyjątkowa kultura organizacyjną i szereg benefitów pracowniczych, w tym choćby 26 tygodniowy płatny urlop rodzicielski (zarówno dla matek jak i ojców) to tylko niektóre udogodnienia, na które liczyć mogą pracownicy HALEON.

Impact CEE to dla nas wspaniała szansa na podzielenie się wiedzą i doświadczeniami w tematach z zakresu Women Empowerment, Digital Future czy oczywiście Health, gdzie porozmawiamy m.in. o przyszłościowych systemach opieki zdrowotnej.

Speakerkami z ramienia HALEON podczas #ImpactCEE będą trzy liderki CEE i ekspertki z zakresu zarządzania: działalnością rynkową i marketingu – Sylwia Piankowska, digitalu – Agata Czech oraz komunikacji – Agnieszka Kępińska-Sadowska.

Więcej o Haleon: www.haleon.com

Autor tekstu: Agnieszka Kępińska-Sadowska, Haleon

Materiał sponsorowany przez Impact’23

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Artykuł sponsorowany