Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Ad.net łączy siły z Wirtualną Polską

0
Podziel się:

Ad.net i Wirtualna Polska zawiązują współpracę. Obie spółki zamierzają promować modele cenowe CPC i CPA.

Sieć reklamowa Ad.net S.A. i portal Wirtualna Polska, podpisały umowę o wspólnej ofercie sprzedażowej. Oznacza to umieszczenie wszystkich produktów reklamowych portalu wp.pl w ofercie Ad.net, a także promowanie modeli cenowych dostępnych do tej pory w WP i w sieci Ad.net, w tym CPC i CPA.

Reklamodawcy będą mieli możliwość zakupu kampanii na WP w oparciu o CPC (cost per click – koszt kliknięcia) oraz CPA (cost per acquisition – koszt działania). Wirtualna Polska będzie pierwszym polskim portalem oferującym takie modele cenowe. Kolejną nowością w ofercie Ad.net związaną z tą umową jest włączenie kanałów tematycznych WP do pakietów tematycznych Ad.net.

„To dla nas wielka przyjemność móc reprezentować Wirtualną Polskę” – powiedział Ivan Jones, Managing Director Ad.net S.A.

„Innowacyjny sposób sprzedaży reklamy daje istotne korzyści zarówno dla klientów Ad.netu, jak i dla naszego portalu.” – powiedział Marek Borzestowski, Prezes Zarządu WP S.A. „Coraz bardziej wymagającym klientom możemy wspólnie zaoferować wartość dodaną w postaci zintegrowanej kampanii, rozliczanej w oparciu o mierzalne efekty. Dla portalu oznacza to możliwość pozyskania nowych klientów, także tych którzy nie byli dotychczas przekonani co do skuteczności kampanii w sieci”.

„Połączenie ponad 100 witryn tematycznych Ad.net z ponad 60 kanałami tematycznymi WP daje nam, jako jedynej sieci w Polsce możliwość przeprowadzenia kompleksowych kampanii reklamowych tylko w oparciu o naszą ofertę.” – powiedział Marek Rusiecki, Sales Director Ad.net S.A.

wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)