'Tak szybki rozwój air bites nie byłby możliwy gdyby nie nasze przeprowadzane na szeroką skalę akcje marketingowe, współpraca z partnerami i przejmowanie sieci osiedlowych.' - mówi Marcin Jędrowiak, dyrektor ds. rozwoju w air bites. 'Potencjał firmy jest jednak znacznie większy niż wskazują na to wyniki.' - dodaje.
W celu efektywnego zwiększania liczby klientów air bites przygotował między innymi specjalny program partnerski skierowany do trzech grup docelowych: obecnych klientów firmy, sklepów komputerowych i partnerów franchisingowych. Swoim abonentom air bites proponuje prowizje w wysokości 10% od każdego nowo pozyskanego klienta. Sklepy komputerowe z kolei mogą dodawać do swoich zestawów komputerowych usługę internetową air bites i zarabiać nawet 50 PLN za każdego nowego klienta. Natomiast partnerzy franchisingowi (osoby prowadzące działalność gospodarczą związaną z informatyką, telekomunikacją, elektroniką) mogą dołączać sprzedaż usługi air bites do swojej gamy produktów np. w sklepach RTV. Oferta ta kierowana jest również do kawiarenek internetowych, oraz do firm internetowych działających na terenie Krakowa i Warszawy, które obsługują jedynie poszczególne osiedla.
http://www.air-bites.pl