Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Banki nie dbają o e-klientów

0
Podziel się:

Firma konsultingowa Mummert + Partner (M+P) opublikowała raport „E-commerce instytucji finansowych”, z którego wynika, że większość niemieckich banków nie dba o jakość obsługi klientów internetowych.

Nienajlepiej wyglądają również techniki szyfrowania stosowane w obsłudze elektronicznego klienta.

Analitycy ubolewają, że internauta próbujący skontaktować się z bankiem za pomocą poczty elektronicznej rzadko otrzymuje odpowiedź. M+P przebadał, jak szybko instytucje finansowe reagują na zapytania przesłane e-mailem. Wyniki testów są zatrważąjące – 29% banków w ogóle nie udzieliło odpowiedzi (w ubiegłym roku – 24%). 62% odesłanych wyjaśnień zostało ocenione jako złe, niepełne lub nie na temat.

Kuleje również ochrona danych. 6% banków nie szyfruje danych swoich klientów! 23,3% stosuje u siebie Hoebanking Computer Interface (HBCI), 57% bazuje na SSL.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)