- poinformowała we wtorek spółka w komunikacie.
Allegro.pl pod koniec 2002 roku miało 702.000 zarejestrowanych kont użytkowników, podczas gdy pod koniec 2001 roku - 326.000.
"Do tak wysokiej ilości rejestracji przyczyniło się kilka strategicznych decyzji: przedłużenie umowy z portalem Onet.pl oraz nawiązanie umowy z Wirtualną Polską" - napisano w komunikacie.
Spółka poinformowała, że w 2002 roku dziennie w serwisie sprzedawano około 4.500 przedmiotów, a w całym roku sprzedano ponad 1,6 mln. Około 40 proc. aukcji w serwisie kończy się transakcją.
Od 30 grudnia 2002 roku większościowym udziałowcem serwisu aukcyjnego została polska firma NIAA Spółka z o.o. Nadal jednym z udziałowców pozostaje QXL Ricardo, europejski holding aukcyjny.
Allegro jest największym polskim serwisem aukcyjnym.