Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

E-biznes - mniej po angielsku

0
Podziel się:

Sieć staje się globalnym rynkiem. Przedsiębiorstwa z krajów anglosaskich nie mogą poprzestać na budowaniu swojego wizerunku w internecie jedynie za pomocą stron w języku angielskim.

Do takich wniosków doszli autorzy studiów „Web Globalization” z instytutu Aberdeen Group.

Język angielski traci powoli na znaczeniu w wirtualnym świecie – w roku 1999 33% firm e-biznesowych przedstawiało się w internecie na stronach multilingwalnych, w ubiegłym roku odsetek ten wzrósł do 57%.

Według Thomasa Dwyera, dyrektora Aberdeen, firmy zaniedbujące nowe tendencje na elektronicznym rynku, mogą stracić w krajach nieanglosaskich wielu potencjalnych klientów.

Należy wziąć pod uwagę, że pod koniec ubiegłego roku jedynie 48% internautów używało angielskiego jako języka ojczystego. W 2003 roku anglojęzyczni użytkownicy sieci będą stanowić jedynie 32%.

e-biznes
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)