- poinformowała spółka w poniedziałkowym komunikacie.
Klienci sklepów internetowych obsługiwanych przez eCard wydali w 2003 roku 52,2 mln zł, opłacając kartami płatniczymi 205.640 transakcji.
Średnia wartość transakcji wyniosła 253,83 zł i była o 14 proc. wyższa niż średnia wartość transakcji w 2002 roku.
Na koniec 2003 roku z usług eCard korzystało 353 klientów.
Szczególnie silny wzrost obrotów eCard zanotował w czwartym kwartale, w którym obroty wyniosły 21 mln zł. W samym grudniu firma obsłużyła prawie 35 tysięcy transakcji na łączną kwotę 9,8 mln zł.
"Na taki wynik w czwartym kwartale wpłynęły głównie trzy czynniki: +gorączka+ świątecznych zakupów, akcja promocyjna prowadzona przez nas wspólnie z Visa International (...) oraz start sprzedaży biletów pierwszego taniego przewoźnika lotnicznego" - powiedział zastępca dyrektora sprzedaży i marketingu w eCard Piotr Kaczanowski.
Akcjonariuszami eCard są ComputerLand SA, Bank Zachodni WBK SA oraz BRE Bank SA.