Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Elektroniczna bankowość telefoniczna BPH i PBK

0
Podziel się:

Klienci Banku Przemysłowo-Handlowego i Powszechnego Banku Kredytowego mogą już korzystać z nowej usługi teleserwisowej - 'bankowości telefonicznej'.

Klienci Banku Przemysłowo-Handlowego i Powszechnego Banku Kredytowego mogą już korzystać z nowej usługi teleserwisowej - 'bankowości telefonicznej'.
Postanowiono, iż tworzone call center będzie spółką zewnętrzną, zlokalizowaną w Krakowie. W czerwcu br. utworzono spółkę pod nazwą Centrum Bankowości Bezpośredniej, z kapitałem założycielskim 500 000 złotych. Udziałowcem CBB, oprócz Banków BPH i PBK, jest HVB Direkt - call center grupy HVB. W pierwszym okresie CBB skoncentruje się na obsłudze klientów indywidualnych, a docelowo świadczyć będzie usługi dla wszystkich grup klientów jednego banku, powstałego z połączenia BPH i PBK.

Osoba prywatna posiadająca rachunek oszczędnościowo - rozliczeniowy (konto osobiste)
wykorzystując aparat telefoniczny pracujący w trybie tonowym (lub telefon komórkowy), będzie mogła wykonać szereg podstawowych operacji, które mogą być wykonane automatycznie, bez konieczności udziału konsultantów. W ramach IVR - serwisu automatycznego dostępnego przez całą dobę - można uzyskać informację o saldzie konta osobistego i o 5 ostatnich operacjach na koncie osobistym, zastrzeżenie kart płatniczych, zmianę kodu PIN do usługi 'bankowość telefoniczna', informację o promocji oraz połączenie z konsultantem.

Na początku października zakres powyższego serwisu będzie rozszerzony o zakładanie lokat terminowych i przelewy predefiniowane. Każdego dnia w godzinach 8 - 22 klient może połączyć się z konsultantem, z pomocą którego będzie mógł wykonać większość operacji obecnie realizowanych przez doradcę w placówkach banku.

Oba banki przeprowadziły wspólny przetarg dla producentów sprzętu i dostawców rozwiązań IT. Najlepszą ofertę przedstawiła amerykańska firma Aspect Communications Corporation, zaś wdrożenie rozwiązania zostało powierzone firmie CLC - Austria specjalizującej się we wdrażaniu rozwiązań typu customer care (centrum współpracy z klientem) zarówno w zakresie procesów biznesowych, integracji systemów oraz konsultingu.

wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)