Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Euro Info Centre promuje e-biznes wśród małych

0
Podziel się:

Euro Info Centre promuje e-biznes wśród małych
We wrześniu 2001 roku rusza kampania promująca e-biznes wśród małych i średnich przedsiębiorstw

We wrześniu 2001 roku rusza kampania promująca e-biznes wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Autorem kampanii jest sieć ośrodków Euro Info Centre, programu Unii Europejskiej wspomagającego rozwój przedsiębiorczości.

We wrześniu 2001 roku rusza kampania promująca e-biznes wśród małych i średnich przedsiębiorstw. Autorem kampanii jest sieć ośrodków Euro Info Centre, programu Unii Europejskiej wspomagającego rozwój przedsiębiorczości. Przedsiębiorcy będą mogli m.in. wziąć udział w seminariach i szkoleniach pokazujących zalety komercyjnych zastosowań internetu. Wyłoniony zostanie także zwycięzca konkursu na najlepsze zastosowanie sieci w biznesie.

Kampania promująca E-biznes w Polsce jest elementem ogólnoeuropejskiej kampanii zachęcającej przedsiębiorców do korzystania z internetu. W Polsce zaistniała dzięki sieci ośrodków Euro Info Centre i jest wynikiem przetargu rozpisanego przez Unię Europejską.

W ramach kampanii promującej e-biznes w Polsce przewidziane są m.in.:

· Cykl 8 seminariów (Wałbrzych, Białystok, Lublin, Toruń, Kraków, Katowice, Szczecin, Rzeszów) praktycznych dla biznesu, w czasie których przedsiębiorcy dowiedzą się m.in. jak wpisać działania internetowe w ogólną strategię firmy, jak planować działalność w internecie, jak wybrać dostawcę internetu i jak wykorzystać sieć do poprawy jakości obsługi klientów.

· Przeprowadzenie konkursu na najlepsze zastosowanie e-biznesu w Polsce. Wyłonione zostaną przedsiębiorstwa najlepiej wykorzystujące internet w swojej działalności. Analiza nadesłanych przez firmy ankiet będzie podstawą badań na temat zastosowania e-biznesu przez małe i średnie przedsiębiorstwa (MSP).

· Zakończenie konkursu i rozdanie nagród odbędzie się podczas konferencji prasowej zorganizowanej w Warszawie, przy udziale przedstawicieli Komisji Europejskiej.

· Stworzenie serwisu internetowego na temat e-biznesu. Sewis o charakterze poradnika będzie zawierał praktyczne informacje, jak rozpocząć działalność w e-biznesie.

· Wydanie broszury informacyjnej - poradnika dla przedsiębiorstw, zainteresowanych rozpoczęciem działalności internetowej.

· Uruchomienie internetowej grupy dyskusyjnej będącej szerokim forum wymiany informacji i poglądów na temat e-biznesu.

Koordynatorem kampanii promocji e-Biznesu w Polsce jest Centrum Euro Info w Rzeszowie

e-biznes
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)