Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Europejski e-commerce

0
Podziel się:

Tylko 8% europejskich internautów dokonuje zakupów online – tak wynika z najnowszego raportu firmy Forrester Research.

Przyczyny tak słabego rozwoju e-commerce według raportu są następujące: zbyt duża fragmentacja lokalnych rynków, małe rozpowszechnienie kart kredytowych, ochrona małych firm oraz regulacje prawne określające maksymalne wielkości rabatów.

Ananlitycy wykazali również, że internetowe doświadczenie klientów nie jest najważniejsze dla handlu online. W Skandynawii, gdzie stwierdzono największy odsetek internautów w Europie, jedynie kilka procent użytkowników Sieci kupuje online.

“Zakupy internetowe nie polegają na zebraniu ludzi z dużym doświadczeniem online. Chodzi także o regularne środowisko, które stymuluje rozwój e-commerce i wystarczająco duże rynki lokalne, pozwalające utrzymać witryny handlowe”, powiedział Jed Kolko, analityk firmy Forrester Research.

wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)