Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

FFCreation.com tworzy 'Klub Nowych Mediów' w SAR

0
Podziel się:

FFCreation.com przystępuje do Stowarzyszenia Agencji Reklamowych SAR i zamierza współtworzyć w nim 'Klub Nowych Mediów'. Celem tej inicjatywy będzie promowanie Internetu, jako ważnego medium w docieraniu do potencjalnych odbiorców działań promocyjnych i reklamowych.

Klub Nowych Mediów będzie nie tylko promował nowe media i aktywizował sieciowe agencje interaktywnye, ale także pracował nad określeniem jasnych procedur i zasad (jak w przypadku reklamy ATL) współpracy w nowych mediach pomiędzy Agencją a Klientem i Agencją a Domami Mediowymi.

'Chcemy promować nowe media, których skuteczność jest coraz wyższa. Mamy zamiar przekonać firmy, budujące swoje marki, że ważny jest nie tylko serwis internetowy, ale całe kampanie promocyjne w nowych mediach. Naszym celem jest przekonanie Klientów, że poprzez kampanie w nowych mediach można skutecznie budować świadomość i wizerunek, a nie jedynie ruch na stronie www. Przy tym warto uszanować specyfikę mediów online i stworzyć dla nich oddzielne kreacje, które będą im dedykowane, a nie tylko przełożone z copy offline' - mówi Marek Piotrowski, dyrektor zarządzający FFCreation.com.

W skład 'Klubu Nowych Mediów' wejdą obok FFCreation.com działy interaktywne dużych agencji sieciowych, a w przyszłości zapraszane będą także inne agencje interaktywne o profilu reklamowym.

Zadaniem SAR jest integracja środowiska agencji reklamowych, dbanie o ich interesy, ustalanie norm i standardów przetargów oraz relacji z klientem. Dlatego też, nowa agencja i nowy klub powstający w ramach SAR to inicjatywa, która wniesie nowy obszar działań do Stowarzyszenia. Powstanie zainicjowanego przez FFCreation.com Klubu Nowych Mediów, jest działaniem zgodnym z sugestiami i pomysłami, które zgłaszali od dłuższego czasu jurorzy konkursu KTR - nowe media, oraz pracownicy agencji reklamowych - działów interactive. - powiedział Paweł Tyszkiewicz dyrektor zarządzający SAR.

http://www.ffcreation.com

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)